Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@07:41:09 GMT

اهدای جهیزیه به همت خیرین روستای قرطاول مراغه

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۷۶۸

اهدای جهیزیه به همت خیرین روستای قرطاول مراغه

اعضای کانون وبسیجیان مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه، هفتمین مرحله از کمک های مومنانه خود را با اهدای یک سری جهیزیه در اعیاد ماه مبارک رجب اجرایی کردند.

«خدیجه رزمی» درگفت و گو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز از اهدای یک سری جهیزیه کامل به یک نوعروس به همت خانواده محترم «خلیل مکرمی» و با مشارکت کانون خدمت رضوی و خیرین روستای قرطاول مراغه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد امام زمان (عج) روستای قرطاول مراغه گفت: یکی از اقدامات کانون فرهنگی هنری توزیع جهیزیه ویژه زوج‌های جوان آسمانی است که به مناسبت اعیاد مبارک ماه رجب یک سری جهیزیه کامل به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به همت خانواده محترم «خلیل مکرمی» و با مشارکت کانون خدمت رضوی تهیه و به یک نوعروس اهدا شد.

رزمی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری برای ازدواج آسان افزود: این طرح با هدف استحکام پیوند و رابطه مستحکم میان جوانان و مسجد، و کمک در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان و تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج درمنطقه درحال اجرا می باشد.

وی جهیزیه اعطایی را شامل  بیش از۵۰ قلم کالا از جمله ، فرش، جارو برقی، کولر،اجاق گاز، بخاری شومینه، سماور، لوازم آشپزخانه و مایحتاج مورد نیاز برای تشکیل یک خانواده مستقل عنوان و اظهار کرد: از محل کمک های خیرین، این جهیزیه به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تهیه و اهداء گردید.

وی در پایان ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه ازخدمات و مشارکت‌های خیرین، فعالان کانون، بسیجیان پایگاه مقاومت مسجد که این امور مهم با مشارکت آنان میسر می شود، خاطرنشان کرد: با وضعیت اقتصادی کنونی و در شرایطی که قیمت کالاها و خدمات مربوط به ازدواج افزایش‌یافته است برای کمک مؤثر به خانواده‌های نیازمندان، درحال آماده سازی دومین سری ازتامین جهیزیه برای نوعروس هستیم.

پایان پیام/698

منبع: شبستان

کلیدواژه: پویش مسجد کانون مهر علوی تبریز شبستان روستای قرطاول مراغه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل از برگزاری دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی خبر داد و گفت: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح آن امکان‌پذیر است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل،، افسانه جهانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در هفت بخش در سطوح استانی و ملی برگزار می‌شود.

وی افزود: خانواده، رسانه، مدیران، دستگاه‌های اجرایی، نخبگان، سازمان و شرکت‌های خصوصی و سازمان‌های مردم‌نهاد، هفت بخش این رویداد است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل با اشاره به نحوه ارسال آثار، ادامه داد: متقاضیان شرکت در سطح ملی از طریق تارنمای jameyat.ir و متقاضیان شرکت در سطح استانی هم از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۳۰۴۷۲۴۶۲۸ می‌توانند اقدام به ارسال آثار خود کنند.

جهانی با اشاره به شماره ۰۴۵۳۱۲۵۱۵۰۱ به‌عنوان شماره تماس دبیرخانه استانی، تصریح کرد: مهلت شرکت در رویداد دهم اردیبهشت ۱۴۰۳ بوده و شرکت هم‌زمان در هر دو سطح رویداد امکان‌پذیر است.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی و شاخص‌های مورد ارزیابی می‌توانند به کانال ایتای دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل مراجعه کنند.

کد خبر 748792

دیگر خبرها

  • افتتاح کارگاه کامپیوتری هنرستان فنی شهید شکاری مراغه
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • برگزاری رویداد استانی اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی
  • ۲۰ درصد امکانات دستگاه‌های دولتی در اختیار زوج‌های جوان قرار گیرد
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • هجوم ملخ‌ها به مزارع روستای لندی منطقه میانکوه
  • رتبه برتر معاونت مشارکت های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان در کشور