Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@20:46:55 GMT

چهار پروژه زیربنایی برق گیلان بهره برداری شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۲۸۰۶

چهار پروژه زیربنایی برق گیلان بهره برداری شد

 مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان این پروژه ها را شامل: افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لشت نشاء، پروژه، افزایش ظرفیت پست ۶۳/۲۰ کیلوولت لوشان، پروژه افزایش ۳۱۳ درصدی ظرفیت پست سیار ۲۳۰/۶۳ کیلوولت تره طول تالش و پروژه احداث پست سیار ۶۳/۲۰ کیلوولت تولمات عنوان کرد که امروز سه شنبه در اجرای پویش ملی «هر هفته الف _ب_ ایران» همزمان با ۲۰ پروژه برق کشور بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی داراب زاده افزود: این پروژه‌ها در شهرستان‌های تالش، صومعه سرا، لشت نشا و لوشان به بهره برداری رسید که از مهمترین اهداف اجرای آنها افزایش ظرفیت بارگیری، اصلاح افت ولتاژ و جلوگیری از اعمال محدودیت و افزایش ضریب اطمینان شبکه است.

وی ادامه داد: اشتغالزایی افراد بومی، افزایش رضایتمندی مشترکین خانگی، امکان توسعه مصرف کنندگان صنعتی و گردشگری، تامین برق پایدار مصرف کنندگان صنعتی مجاور و افزایش تولید توان واحدهای بادی، حفظ محیط زیست و کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی از دیگر اهداف اجرای این پروژه‌ها است.

داراب زاده خاطرنشان کرد: علاوه بر این پروژه‌ها، سه پروژه دیگر استان نیز در سی و سومین هفته از پویش هر هفته - الف- ب- ایران طی دیماه گذشته به ارزش ۷۴۲ میلیارد ریال با حضور ویدئو کنفرانسی وزیر نیرو افتتاح و به بهره برداری رسید.

برچسب‌ها رشت انرژی برق گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت انرژی برق گیلان رشت انرژی برق گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • ظرفیت آرامستان گرگان تکمیل است/ گورستان جدید سال آینده بهره‌برداری می‌شود
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • بهره‌برداری از تقاطع غیرمسطح تندگویان در مردادماه امسال
  • به ظرفیت‌های خدمات‌رسانی مشهد به صورت ویژه پرداخته شود
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • هوش مصنوعی چگونه به بهینه سازی انرژی کمک می‌کند؟