Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداله فتوحی طی حکمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالله فتوحی طی مراسمی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رئیس فدراسیون و حسین شیروانی  سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در حکم او آمده است:

جناب آقای عبداله فتوحی

با سلام و تحیت؛

احتراما، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی بنا به پیشنهاد رئیس محترم سازمان لیگ فدراسیون به موجب این حکم به سمت «سرپرست دبیری سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت‌های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:

1- هماهنگی با کلیه کمیته‌های زیر مجموعه سازمان لیگ و کمیته‌های فدراسیون جهت اجرای هر چه مطلوب‌تر وظایف محوله

2- تدوین آئین‌نامه اجرایی مسابقات لیگ با توجه به روند برگزاری مسابقات

3- دریافت و رسیدگی به پیشنهادات و نظرات پیشکسوتان، نخبگان، ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقات لیگ

4- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعدادهای موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

عبدالمهدی نصیرزاده

رئیس فدراسیون

اعلام برنامه مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/ 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بدنسازی و پرورش اندام بدنسازی و پرورش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرپرست دبیری سازمان لیگ سازمان لیگ فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تیراندازی، در جریان مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و توزیع سهمیه المپیک در دوحه قطر و در پایان مرحله مقدماتی تراپ بانوان، مرضیه پرورش نیا با ثبت امتیاز ۱۱۴ رکورد برون مرزی تراپ بانوان را ارتقا داد.   رکورد قبلی تراپ بانوان را نیز مرضیه پرورش‌نیا با امتیاز ۱۱۳ ثبت کرده بود. وی در این رقابت‌ها در جایگاه هجدهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • سطح کشت فراسرزمینی به ۴۰۰ هزار هکتار می رسد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • دولت، یارانه حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد/ آموزش حفظ محیط زیست باید از دوران کودکی آغاز شود
  • ضرورت توسعه حمل و نقل عمومی برای کاهش آلایندگی
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال، مدیرعامل فولاد شد!