Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد درباره جزئیات برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید توضیح داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علیرضا عسگریان با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در آستانه سال جدید اظهار کرد: از سالهای قبل این سنت حسنه و این جشن از سوی کمیته امداد با همکاری و مشارکت صدا و سیما برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: البته از دو ماه پیش به صورت غیررسمی جشن نیکوکاری با مشارکت دستگاه‌ها و سازمانها در حوزه مسئولیت اجتماعی آنها آغاز شده و کمکهایی را به جامعه هدف کمیته امداد داشته‌اند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: برهمین اساس جشن نیکوکاری از روز 14 اسفندماه همزمان با سالروز تشکیل کمیته امداد آغاز خواهد شد و این جشن به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

عسگریان با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری جشن نیکوکاری در سالجاری گفت: با توجه به ایام کرونا این جشن با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد ضمن اینکه پایگاه‌های کمیته امداد امسال در سطح شهر مستقر نخواهند شد و کمکها از طریق دفاتر کمیته امداد در استان‌ها و شهرستان‌های مختلف و مراکز نیکوکاری جمع‌آروی می‌شود.

وی با اعلام روش‌های مشارکت مردم در این پویش خیرخواهانه، افزود: مردم نیکوکار ایران اسلامی می‌توانند از طربق شماره کارت مجازی 6277607777777777 کمک‌های نقدی خود را برای خانواده‌های نیازمند ارسال کنند. کد دستوری #1*8877* نیز برای جذب کمک‌های مردم و خیران در جشن نیکوکاری در نظر گرفته شده است.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تصریح کرد: همچنین 5 هزار مرکز نیکوکاری که عموما مساجد هستند آمادگی جمع‌آوری کمکهای مردم برای نیازمندان و مددجویان در آستانه سال جدید را دارند.

عسکریان گفت: با توجه به تفاهمنامه امضا شده برای نخستین بار از ظرفیت ائمه جماعت و تریبونهایی که آنها در اختیار دارند برای این جشن استفاده خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه سال گذشته مبلغ 200 میلیارد توماناز جشن نیکوکاری جمع‌آوری شد گفت: پیش‌بینی می‌شود که این رقم امسال افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی کمیته امداد صدا و سیما جشن نیکوکاری برگزاری جشن نیکوکاری آستانه سال کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۳۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان از برگزاری نخستین جلسه جلسه کمیته نظارتی در این منطقه با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان خبر داد و گفت: بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در این جلسه مطرح شد.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه در بعضی مواقع ملاقات و گفت‌وگوی مستقیم و بی‌واسطه با اعضای شورای اسلامی شهر با دشواری یا تأخیر همراه است، در کمیته نظارتی که هر ماه در منطقه برگزار می‌شود، امکان دیدار و گفت‌وگوی بی‌واسطه مردم با اعضای شورای اسلامی شهر فراهم می‌شود.

وی افزود: هدف از برگزاری چنین جلساتی ارتباط چهره به چهره با مردم و بررسی موضوعاتی است تا مشکلات شهروندان حل‌وفصل شود.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ضمن قدردانی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان که در کمیته نظارتی حضور دارند، گفت: با برنامه‌ریزی برای آینده و تخصیص بودجه، مشکلاتی که از سوی شهروندان در این منطقه مطرح می‌شود، اقدامات تأثیرگذار خواهد بود.

کارگر تصریح کرد: با توجه به دیدار چهره به چهره و رفع مشکلات شهروندان در این منطقه، مراجعه شهروندان بسیار کاهش یافته است و این موضوع نشان از اثرگذاری ارتباط مردمی بین مسئولان و مردم است.

وی با بیان اینکه بیشتر معضلات شهری شهروندان منطقه ۵ با رویکرد تقسیط در ساخت‌وساز، دریافت پروانه ساختمانی و آزادسازی‌ها است که در جلسات مشکلات شهروندان به همت اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان رفع می‌شود، گفت: اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان همواره یاری‌دهنده مردم منطقه ۵ بوده‌اند و معضلات شهری شهروندان را در دستور کار قرار داده‌اند.

به گزارش ایمنا، در اولین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۳ با حضور اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان (مجید نادرالاصلی، سیدامیر سامع و ابوالفضل قربانی) ضمن تکریم و قدردانی از مدیر و رؤسای ادارات و کارکنان منطقه ۵ و دریافت نظرات و پیشنهادهای آن‌ها و جلسه بررسی مسائل منطقه برای آشنایی با ظرفیت‌ها، کاستی‌ها، چالش‌ها و موانع موجود و آگاهی از روند پیشرفت برنامه‌ها و پروژه‌های این منطقه، از موارد مطرح شده بود.

کد خبر 749086

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • مشارکت ارتش در اجرای طرح مردم یاری در مناطق مرزی و محروم کرمانشاه
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • برگزاری «روایت پیشرفت و مشارکت‌های مردمی» در دومین نمایشگاه ملی «آبادیران»
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین