Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: تیم والیبال ساحلی منطقه در مسابقات لیگ برتر کشور که از ۲۰ فرودین ماه سال ۱۴۰۰ با شرکت ۱۱ تیم آغاز می‌شود حضور دارد.

به گزارش ایسنا مهدی آبروش افزود: تیم‌های شهرداری کلاچای، منطقه آزاد چابهار، گلساپوش یزد، باشگاه سروقامتان، توپکا، پیکان بندر دیر، دریادلان گناوه، رعد پدافند تهران، موج‌سواران ساحل نوشهر، ساوانا و وارنا شهر باران در لیگ برتر ساحلی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر ساحلی، با حضور میلاد تقوی دبیر فدراسیون والیبال، توفیق کابلی سرپرست کمیته والیبال ساحلی، مهدی اسلامی خزانه‌دار، نادر انصاری داور بین‌المللی ساحلی و دبیر کمیته برگزاری رویدادها و مسابقات و نمایندگان تیم‌های شرکت‌کننده، در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد.

مدیر امور اجتماعی سازمان منطقه آزاد چابهار افزود: لیگ برتر والیبال ساحلی به شکل دوره‌ای و نیمه‌متمرکز برگزار خواهد شد و شیوه برگزاری این مسابقات به صورت ترکیبی از لیگ سالنی و انتخابی المپیک و به صورت ۲ برد از ۳ بازی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيستان و بلوچستان منطقه آزاد چابهار لیگ برتر والیبال استانی ورزشی منطقه آزاد چابهار والیبال ساحلی لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۰۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز تنکابن در سالن ورزشی شهید شیرود بزرگی برگزار شد و در پایان با قهرمانی بابک نوروزی از مازندران به پایان رسید.

بیگلری از آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد و کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکر خلبان، شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران برگزار شد.

آئین اهدای جوایز و احکام نفرات برتر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کسب رتبه برتر منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در بین مناطق ویژه اقتصادی کشور
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • از مردم افغانستان حمایت می کنیم
  • امتیاز صدرشیمی در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور به مهریز انتقال یافت
  • اروند بر سکوی برتر رقابت مناطق آزاد
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی