Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@23:59:05 GMT

حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان شهرداری بی توجه است

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۴۰۵۵

حناچی به وضعیت قرارداد کارکنان شهرداری بی توجه است

عضو شورای شهر تهران ضمن تذکر به حناچی گفت: مدیران شهرداری به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد برخی از نیروهای شهرداری در سازمان ورزش، مترو و برج میلاد بی‌توجه هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  افشین حبیب‌زاده در صحن امروز شورای شهر در تذکری به حناچی درباره بی‌توجهی به بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد برخی از نیروهای شهرداری گفت: نیروهای برخی از شرکت‌های پیمانکاری در مترو،‌ سازمان ورزش و برج میلاد بیش از دو ماه حقوق معوقه داشته و عیدی و سنوات گذشته را نیز طلب دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: در سال 94 و با تصمیم مدیران وقت شهرداری تهران نیروهای انتظامات سازمان‌های تابعه شهرداری مانند سازمان ورزش و پسماند که تا آن زمان در قالب قرارداد مستقیم با سازمان‌های مربوطه همکاری می‌کردند، به این بهانه که قرار است همه آنها در یگان حفاظت تجمیع شوند، از قرارداد مستقیم خارج و به قرارداد نیروهای حجمی تبدیل شدند  که هر ساله وعده اصلاح قرارداد به آنها داده می‌شود.   عضو شورای شهر تهران گفت:‌برخی نیروهایی که حداقل 15 سال سابقه همکاری با شهرداری تهران دارند در دریافت حقوق و مزایا با مشکل مواجه شده و امنیت شغلی ندارند و هر سه ماه یکبار با آنها قرارداد بسته می‌شود.   حبیب‌زاده تصریح کرد: به دلیل مراجعات و شکایات متعدد نیروهای حجمی از شرایط کاری به منظور شناسایی و احصای مشکلات این نیروها جلسات متعددی با معاون توسعه منابع انسانی برگزار شد که نتیجه آن ابلاغ بخشنامه بهسازی وضعیت قرارداد نیروهای پیمانکاری حجمی در دی 97 بود.   وی تصریح کرد: نظارت بر حسن اجرای این بخشنامه در همه واحدهای تابعه بر عهده عالی‌ترین مقام واحدهایی است که متقاضی انجام پیمانکاری هستند قرار داده شده اما متأسفانه با وجود دو سال از ابلاغ آن شاهد بی‌توجهی و حتی عدم اطلاع مدیران شهرداری از این بخشنامه هستیم و به همین علت به حناچی تذکر می‌دهم و انتظار داریم مشکلات در این راستا برطرف شود.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: وضعیت قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • نجات بیش از ۲۰ خودروی گرفتار در سیلاب توسط نیروهای آتش‌نشانی زرند
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • آخرین وضعیت حل مشکل پله برقی‌های خاموش تهران/ ۶۰ یونیت تا ۳ ماه آینده نصب می‌شود
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کاهش پرونده‌های رسوبی در سازمان قضایی نیروهای مسلح
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق