Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- رییس کمیته ملی المپیک، گفت: سیامند رحمان سرمایه نمادینی است که برای همیشه در اذهان باقی می ماند.

 «سیدرضا صالحی‌امیری» در گرامیداشت زنده‌یاد «سیامند رحمان» قوی‌ترین پارالمپین جهان، اظهار داشت: جامعه بزرگ جانبازان و معلولان نمادی از مقاومت غرور و غیرت ایران هستند.

وی افزود: ما سرمایه های نمادینی داریم که برای همیشه در ذهن مردم ماندگار می‌شوند که یکی از آن‌ها سیامند است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او سفر کرده اما روحش در میان ما است. این دسته افراد با حیاتشان تمام نمی‌شوند و کسی نمی‌تواند آن‌ها را فراموش کند، همانند پهلوان تختی.

رییس کمیته المپیک عنوان کرد: سیامند نمی‌میرد بلکه سفر می‌کند و یادش ماندگار و مهم است که امروز سرمایه های نمادین داشته باشیم تا برای آیندگان الگو باشند. باید قدردان محمود خسروی وفا رییس کمیته پارالمپیک باشیم که نماد مقاومت است و تا امروز توانسته این جامعه بزرگ معلولان و جانبازان را حفظ کند.

صالحی امیری در گفت و گو با خبرنگاران، بیان داشت: به نمایندگی از خسروی وفا صحبت می‌کنم. پاسداشت شخصیت سیامند رحمان امروز با حضور میهمان خارجی از اردن برگزار شد.

وی اظهار داشت: جانبازان و معلولان سرمایه ما هستند و ما در کنار وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک یک خانواده هستیم. امروز برگی از افتخارات پارالمپیک را به نمایش گذاشتیم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سیامند رحمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور کشورمان، امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه کشوری اظهار کرد: موضوع تعلیم و تربیت اساس ساختن کشور، صیانت از جامعه، اساس برای رشد فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، اساس برای آسیب‌شناسی و آسیب‌زدایی از جامعه و اساس برای ارتقای یک نسل است.

رییس جمهور با بیان اینکه تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه آسیب‌هایی است که امروز جامعه را رنج می‌دهد، افزود: تعلیم و تربیت ناظر بر رفع همه دغدغه‌هایی است که امروز دغدغه‌مندان، جامعه‌شناسان، آسیب‌شناسان و خانواده‌های گرامی دارند؛ بر همین اساس آموزش و پرورش برای ما، مساله اول کشور است.

آیت الله رییسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان یک انقلاب فرهنگی، به فرهنگ، ساختن انسان و ساخت جامعه قرآنی توجه کرده است، اظهار کرد: یک جامعه نمونه با نگاه به آموزش و پرورش، رشد خواهد کرد و محور اصلی آن، معلم برای ساختن جامعه و مدرسه برای ساختن انسان‌ها خواهد بود.

رییس‌جمهور با تاکید بر اینکه مدرسه مرکز ایجاد امید در جامعه است، گفت: حوادث روزگار به گونه‌ای است که شاید مسایلی برای دانش آموزان ایجاد شود که باید معلمان تلاش کنند گره‌های ذهنی دانش‌آموزان را باز کنند.

در حال تکمیل...

کد خبر 6091929

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • آموزش و پرورش برای ما «مساله اول کشور» است
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • رییس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد