Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر مهدی شامی زنجانی، دبیر علمی کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال از آغاز فراخوان ارسال مقاله،تجربه و کارگاه آموزشی به این کنفرانس خبر داد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،  دبیرخانه کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال، دکتر شامی زنجانی دبیر علمی «کنفرانس بین المللی و پنجمین ارزیابی تحول دیجیتال» با اعلام خبر فراخوان دریافت مقاله گفت: کنفرانس بین المللی تحول دیجیتال در تاریخ پانزدهم و شانزدهم شهریورماه۱۴۰۰ به همت دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر شامی زنجانی اظهار کرد: محققان و پژوهشگران به منظور ارسال مقاله تا تاریخ ۳۱ خردادماه ۱۴۰۰ به وب سایت کنفرانس مراجعه نمایند.

وی در تشریح محورهای کنفرانس گفت: در این کنفرانس پنج محور اصلی طراحی شده است:

· پیاده‌سازی و راهبری تحول دیجیتال

· نوآوری و کارآفرینی دیجیتال

· داده و تحول دیجیتال

· منابع انسانی دیجیتال

· کاربردهای فناوری‌های تحول آفرین در صنعت

که هر کدام از محورهای اصلی دارای زیر محورهایی می‌باشند که شرح این موارد در وب‌سایت کنفرانس در دسترس علاقمندان است.

دکتر شامی زنجانی افزود امروز توسعه مهارت‌های دیجیتال کارکنان و مدیران به یکی از چالش‌های اساسی سازمان‌های ایرانی تبدیل شده است. از این رو کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال در نظر دارد، کارگاه‌های آموزشی را در این حوزه در روزهای کنفرانس برگزار نماید. لذا از خبرگانی که در حوزه مهارت‌های دیجیتال از دانش و تخصص برخوردار هستند، جهت برگزاری کارگاه، ذیل یکی از محورهای کنفرانس دعوت به عمل می‌آید. به برگزارکنندگان ورکشاپ،‌ «گواهینامه برگزاری کارگاه آموزشی» از سمت دانشگاه تهران تقدیم خواهد شد.

وی تاکید کرد که حرکت به سوی دیجیتالی شدن سازمان‌ها در صنایع مختلف کشور آغاز شده است و در سال‌های اخیر شاهد تجربه‌گری برخی سازمان‌ها چه در سطح نقشه‌راه نویسی و چه در سطح انجام ابتکارات تحول دیجیتال هستیم. آگاهی از مسیری که سازمان‌های پیشرو در این زمینه طی کرده‌اند می‌تواند به سایر سازمان‌ها در طراحی نقشه راهشان و انجام اقدامات موثر تحول دیجیتال کمک نماید. از ویژگی‌های منحصربفرد کنفرانس بین‌المللی تحول دیجیتال، دریافت و انتخاب تجارب برگزیده تحول دیجیتال در صنایع مختلف و فراهم کردن امکان ارائه شفاهی آن در این رویداد است که به ارائه دهندگان تجربه،‌ «گواهینامه ارائه تجربه» تقدیم خواهد شد.

 علاقه مندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ارسال مقاله، تجربه و کارگاه‌های تخصصی خود در محورهای اعلام شده به وب‌سایت www.DTconf.ir مراجعه نمایند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشکده مدیریت دانشگاه تهران دانشگاه تهران ارسال مقاله شامی زنجانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است

رئیس انجمن هسته‌ای ایران گفت: برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جواد کریمی‌ثابت صبح امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در نشست خبری اولین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای ۲۰۲۴ اظهار کرد: اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای از فردا ۱۷ اردیبهشت‌ماه به مدت ۳روز در شهر اصفهان برگزار خواهد شد، اگزاری این کنفرانس نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است، سال گذشته در دیدار همکاران صعت هسته‌ای با رهبر، معظم له بر گسترش همکاری بین المللی با کشورهای همسو تاکید کردند در این راستا این موضوع در سازمان انرژی اتمی هدف گذاری شد و انجمن هسته پس از ۲۹ دوره کنفرانس هسته شرایط را برای برگزاری کنفرانس بین المللی علوم و فنون هسته‌ای مهیا دانست در این راست شاهد استقبال بسیار خوبی برای حضور در کنفرانس هستیم.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مقاله برای این کنفرانس ارسال شده است و بیش از ۵۰ دانشگاه در این مسیر حضور داشتند و حدود ۴۰۰ مقاله تأیید شده است، همچنین ۱۶ میزگرد در این کنفرانس پیشبینی شده است.حدود ۱۰۰ سخنران به عنوان نویسندگان علمی این مقالات به عنوان سخنران انتخاب شده‌اند، این کنفرانس بستری شده است برای حضور صنعت هسته‌ای و اکثر دانشجو حوزه هسته است، تلاش شده است دانشجویان، دانشگاه‌ها و اساتید صنعت و همگان از آخرین پژوهش‌های هسته‌ای ایران اشنا شوند.

این خبر تکمیل می‌شود…

کد خبر 750733

دیگر خبرها

  • کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای آغاز شد
  • ۴۲۰ مقاله در سی‌امین کنفرانس بین المللی هسته‌ای ایران پذیرفته شد
  • از ۵ قاره در کنفرانس صنعت هسته‌ای شرکت کرده اند
  • عصر امروز، آغاز نخستین کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • آغاز به کار پنل‌های نخستین کنفرانس بین‌‌المللی علوم هسته‌ای
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • راهکارهای مقابله با زلزله تهران در نهمین کنفرانس زلزله‌شناسی
  • برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی هسته‌ای نشان از بلوغ فناوری هسته‌ای ایران است
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • دیدار دیپلمات‌های ایران و روسیه در وین در آستانه سفر گروسی به تهران