Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمدشروین اسبقیان روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همه برنامه های فدراسیون برای کسب آمادگی و حضور پرقدرت در مسابقات پارالمپیک توکیو است.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی و در فرصت باقی مانده نیز احتمال کسب ۲ سهمیه دیگر برای کاروان پارالمپیک کشورمان وجود دارد که تلاش می کنیم سهمیه خود را برای حضور در این میدان جهانی افزایش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس فدراسیون جانبازان و معلولان اظهار داشت: مهم‌ترین هدف پیش روی ما پارالمپیک توکیو است و با توجه به اینکه زمان کمی در اختیار داریم، تلاش‌ خواهیم کرد از تمام پتانسیل خود به بهترین شکل استفاده کنیم.

اسبقیان بیان کرد: پس از فوت نابهنگام "سیامند رحمان" قهرمان فوق سنگین وزنه برداری معلولان جهان، سهمیه او محفوظ مانده و جانشین "رحمان" با ثبت رکوردهای لازم به عنوان نماینده ایران در این بخش شرکت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استعدادیابی اولویت فدراسیون است، اضافه کرد: درگذشت «سیامند رحمان» فاجعه‌ای برای ورزش پارالمپیک بود، اما جانشین مناسبی برای او داریم و امیدواریم او بتواند کسب مدال‌ها و قهرمانی های وی را تکرار کند.

 المپیک توکیو قرار است پس از تعویق یک‌ساله به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا، تابستان سال آینده برگزار شود.

برچسب‌ها مهاباد توکیو آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی پارالمپیک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مهاباد توکیو آذربایجان غربی مهاباد توکیو آذربایجان غربی وزارت ورزش و جوانان کمیته ملی پارالمپیک اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد.

با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

پس از برگزاری این جلسه فرید فتاحیان که پیش از این بعنوان مدیر اجرای کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا برگزیده شده بود در این سمت باقی ماند. طبق دستورالعمل جدید کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عنوان دبیر کلی حذف شده و تمام وظایف آن با دایره اختیارات بیشتر بر عهده مدیر اجرایی است. بر این اساس فتاحیان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا شد.

همچنین محسن رضوانی رییس فدراسیون شنای ایران در این انتخابات با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان از سال ۲۰۲۵ الی ۲۰۲۹ انتخاب شد. رضوانی علاوه بر این مقام بعنوان نماینده هیات رئیسه ورزش‌های آبی آسیا به منظور نظارت بر کمیته واترپلو این قاره تعیین گردید. رئیس فدراسیون شنا پس از این انتخابات در هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا نیز ابقا شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899878

دیگر خبرها

  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • تبعات کاهش تعداد ورزشکاران ایران در المپیک/ کادر سرپرستی کوچک شد!
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • شجاعی: علت پشت کردن بازیکنان به تیم ملی والیبال باید روشن شود/ کسب سهمیه المپیک شرط دارد