Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  فهیمه مهمان نواز  مدیر کل استاندارد خراسان شمالی گفت : طرح آزمون دوره‌ای وسایل توزین و سنجش سبک با همکاری معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، سازمان صنعت، معدن، تجارت و اتاق اصناف در سطح استان اجرا می‌شود و شهرستان بجنورد آخرین شهرستان اجرای طرح می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید 

صدور ۷ پروانه کاربرد نشان حد مجاز آلاینده‌ها در خراسان شمالی

این آزمون‌ها در راستای اجرای قانون اوزان و مقیاس‌ها، کنترل و آزمون ادواری وسایل سنجش و توزین مورد استفاده در داد و ستد عمومی در کلیه شهرستان‌ها انجام شده است.

او افزود : براساس این آزمون ها، تمامی ترازو‌ها، وزنه‌ها و سایر وسایل سنجش که در داد و ستد‌های عمومی به کار برده می‌شوند توسط مجری طرح آزمون دوره‌ای مورد بررسی و آزمایش قرار گرفته و در صورت تایید صحت کار، برای اینگونه وسایل گواهی صحت عملکرد صادرشده و همچنین بر چسب صحت عملکرد الصاق خواهد شد.

انتهای پیام/ه 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارد خراسان شمالی آزمون دوره ای وسایل توزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۴۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد

همشهری آنلاین- صفورا صادقی: نام «آغوز» را حتما شنیده‌اید. ولی اینکه فروش این ماده شغل به حساب بیاید جای تعجب دارد. همه پستانداران آغوز تولید می‌کنند. آغوز اولین شیر غلیظ و مایل به زرد است که پس از زایمان ترشح می‌شود و سرشار از انرژی، پروتئین، ویتامین‌ها و مواد معدنی است.

شیر آغوز غنی شده از ترکیبات مقوی است و باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می‌شود. طی تحقیقاتی که بر روی آغوز پستاندارانی مانند گاو، گوسفند و میش انجام شده است متوجه شدند که این ماده می‌تواند با عفونت‌هایی که ممکن است در روده وجود داشته باشد مبارزه کند و باعث سلامت کارکرد روده‌ها شود. همچنین این ماده می‌تواند برای ورزشکاران به عنوان مکمل استفاده شود. اما در تهران قدیم با شروع فصل بهار دامداران این ماده را برای فروش به شهر می‌بردند.

نصراله حدادی، تهران شناس، در مورد آغوز فروشی در تهران قدیم می‌گوید: «با شروع اردیبهشت ماه و متولد شدن بره‌ها و گوساله‌ها در کوچه پسکوچه‌ها دوچرخه‌هایی که شیپور داشتند داد می‌زدند: آغوز ...آغوز و بیشتر کسانی که ضعف جسمانی یا بیماری داشتند مشتری این شیر بودند.»

کد خبر 847778 برچسب‌ها تهران قدیم مشاغل

دیگر خبرها

  • بیماران و کهنسالان چشم انتظار بهار و آغوزفروشان دوره‌گرد
  • گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت نامناسب برخی از بی آر تی‌ها + فیلم
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی‌
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در جاده‌های خراسان شمالی 
  • ثبت تخلف سرعت بیش از ۵۵ هزار وسایل نقلیه در محورهای خراسان شمالی
  • اعلام معرفی پذیرفته شدگان مرحله اول مصاحبه دکتری تا دهه اول خرداد
  • آمار نهایی انتخاب رشته در آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون دستیاری تخصصی پزشکی با رقابت ۱۴۷ داوطلب در شهرکرد
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری