Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت:جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما همزمان با سالگرد شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در رشته‌های گوناگون و در راستای دستور مقام معظم رهبری برای معرفی و تبیین مکتب شهید سلیمانی و تلاش برای فرهنگ سازی در این زمینه برگزار شد که از استان قزوین ۷ نفر در دو بخش شعر و خوشنویسی رگزیده و برتر شناخته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیش از ۴۳ هزار اثر هنری در بخش‌های مختلف شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و ... در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از هزار و ۸۰۰ اثر از استان قزوین بود.

وی عنوان کرد: در پویش چلچراغ هم که با نیت انجام یک اقدام مثبت توسط جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزارشد در استان قزوین مورد استقبال شایانی قرار گرفت و جوانان داوطلب استان در این طرح گامی موثر برای زنده نگاه داشتن یاد سردار حاج قاسم سلیمانی برداشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: مراسم اختتامیه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما، بعداظهر امروز سه شنبه ۱۲ اسفند ماه با حضور خانواده شهید سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار و در حاشیه آن نمایشگاهی از آثار برگزیده، بر پا می‌شود..

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر جشنواره جوانان هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟

سردار چهارباغی خاطره‌ای از سردار سلیمانی نقل کرده و گفته است: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت.

به گزارش همشهری آنلاین، سردار چهارباغی در مراسم سالگرد شهادت سرلشگر شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه در تبریز گفت: حاج قاسم اولین نفری بود که وارد نبل و الزهرا شد. بعد از نامه مشهور شیعیان، حاج قاسم وقتی خودش شخصا وارد شهر شد، مردم با نقل و برنج و هرچه داشتند به استقبال نیرو‌های مقاومت آمدند. مردم نبل و الزهرا باور نمی‌کردند مقاومت به شهر رسیده است، در جلوی مقاومت هم سردار سلیمانی قرار داشت. چنان شور و شعفی ایجاد شده بود که من فقط در آزادی خرمشهر دیده بودم.

وی افزود: ساعتی قبل از آغاز عملیات توپخانه، به حاج قاسم پیشنهاد دادم که چند روزی است نخوابیدید استراحت کنید و موقع آغاز عملیات بیدارتان می‌کنم. خواستیم رمز را بخوانیم که حاج قاسم چنان عمیق خوابیده بود با خودم گفتم «بگذاریم کمی استراحت کند»؛ با غرش توپخانه شهید سلیمانی بیدار شد. به اتاق عملیات آمد و گفت: چرا بیدارم نکردید؟! دلیل را جویا شدم و گفت: صدای من موجب می‌شود دشمن بفهمد قاسم اینجاست و دلش مطمئنا خالی خواهد شد، نیرو‌های خودی هم مطلع می‌شوند کنارشان هستم.

سردار چهارباغی در ادامه به اهمیت نیروی انسانی در نزد شهید سلیمانی اشاره کرد و گفت: بار‌ها دیدم حاج قاسم شخصا برای شناسایی عملیات به عمق دشمن می‌رفت؛ به او گفتم: اسارت شما هزینه زاست. بدست دشمن بیفتید چی؟ گفت: محمود، این بچه‌های افغانستانی، پاکستانی، سوری، عراقی، لبنانی، ایرانی و همه در مقاومت عین فرزندان خودم هستند. تا مطمئن نشوم نمی‌گذارم جایی بروند.

دیگر خبرها

  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند
  • درخشش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های قزوین
  • جان باختن یک نفر بر اثر سقوط به دره در اتوبان قزوین - تنکابن
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • ۳ مصدوم در حادثه رانندگی در محور  تاکستان - همدان
  • ۱۱۱ تیم عملیاتی هلال احمر در حال خدمات رسانی به سیلزدگان جنوب سیستان و بلوچستان هستند
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم