Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان قزوین گفت: جوانان و نیروهای افتخاری جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در جشنواره ملی رفیق خوشبخت که مزین به نام «شهید حاج قاسم سلیمانی» ما ۷ عنوان برتر را از آن خود کردند. - اخبار استانها -

حسن آصفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و برای تبیین مکتب شهید سلیمانی برگزار شده بود، اظهار داشت: جوانان و نیروهای افتخاری جمعیت هلال‌احمر استان قزوین در جشنواره ملی رفیق خوشبخت که مزین به نام «شهید سردار قاسم سلیمانی» ما 7 عنوان برتر را از آن خود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: کسب این 7 عنوان از استان قزوین در 2 بخش شعر و خوشنویسی صورت گرفته که در آیین اختتامیه این جشنواره ملی که بعد اظهر امروز در باغ موزه دفاع مقدس برگزار خواهد شد، از آنها تجلیل می‌شود.

آصفی ادامه داد: بیش از 43 هزار اثر هنری در بخش‌های مختلف شعر، روایت، پوستر، فیلم کوتاه و غیره در جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما شرکت کردند که بیش از 1800 اثر از استان قزوین در این جشنواره مشارکت داشتند.

برگزیدگان جشنواره "رفیق خوشبخت ما" معرفی شدند/ رتبه ویژه به گروه "نسیم رحمت" رسیدمهلت ارسال آثار به جشنواره "رفیق خوشبخت ما" تمدید شدجشنواره سرود "رفیق خوشبخت ما" با محوریت شهید سلیمانی برگزار می‌شود

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همچنین با اشاره به برپایی در پویش چلچراغ که با نیت انجام یک اقدام مثبت توسط جوانان به نیت شهید سلیمانی، همراه با جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما برگزار شد، گفت: در برگزاری این پویش هم قزوین جزو استان‌های منتخب و شایسته تقدیر شناخته شد.

وی افزود: مراسم اختتامیه جشنواره ملی رفیق خوشبخت ما، بعداظهر امروز سه شنبه 12 اسفند ماه با حضور خانواده شهید سردار سلیمانی و رئیس مجلس شورای اسلامی در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود و در حاشیه آن نمایشگاهی از آثار برگزیده، بر پا می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین شهید شهید سپهبد قاسم سلیمانی سردار قاسم سلیمانی شورای اسلامی قزوین استانداری قزوین جمعیت هلال احمر استان جشنواره ملی استان قزوین قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۱۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دومین دوره مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور در استان مازندران و شهرستان تنکابن برگزار شد.


این مسابقات به مناسبت چهل و سومین سالگرد شهادت امیر سرلشکرخلبان شهید علی اکبر شیرودی و کنگره ۱۰ هزار و چهارصد شهید استان مازندران در شهرستان تنکابن برگزار شد.

مسابقات پیشکسوتان کشور با حضور ورزشکاران سراسر کشور به همت هیات تنیس روی میز شهرستان تنکابن برگزار شد.

در پایان این مسابقات بابک نوروزی از مازندران به مقام قهرمانی دست یافت و بیگلری از اذربایجان شرقی نائب قهرمان شد. کاظم جنگی و عباد غفارنیا نیز مشترکا مقام سوم را از آن خود کردند.

در پایان با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به نفرات برتر حکم و جوایز اهدا شد.

دیگر خبرها

  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • دانشگاه علوم پزشکی مشهد، میزبان جشنواره شهید مطهری
  • معرفی نفرات برتر تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • جشنواره تحقیقات برتر پیوند سلول‌های بنیادی خونساز برگزار می‌شود
  • چهارمین جشنواره تحقیقات برتر برگزار می‌شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم