Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبداله فتوحی طی حکمی از سوی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ منصوب شد. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، عبدالله فتوحی طی مراسمی با حضور عبدالمهدی نصیرزاده رییس فدراسیون و حسین شیروانی سرپرست سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به عنوان سرپرست دبیری سازمان لیگ معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حکم او آمده است:

جناب آقای عبداله فتوحی

با سلام و تحیت.

احتراما، نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی بنا به پیشنهاد رئیس محترم سازمان لیگ فدراسیون به موجب این حکم به سمت «سرپرست دبیری سازمان لیگ فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌شوید.

انتظار دارم با جدیت نسبت به پیگیری مسئولیت‌های مدیریتی خود در این سمت مطابق ضوابط و مقررات موضوعه کوشا بوده و نسبت به اجرای امور ذیل اهتمام جدی معمول دارید:

۱- هماهنگی با کلیه کمیته‌های زیر مجموعه سازمان لیگ و کمیته‌های فدراسیون جهت اجرای هر چه مطلوب‌تر وظایف محوله

۲- تدوین آئین‌نامه اجرایی مسابقات لیگ با توجه به روند برگزاری مسابقات

۳- دریافت و رسیدگی به پیشنهادات و نظرات پیشکسوتان، نخبگان، ورزشکاران، مربیان و باشگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه مطلوب‌تر مسابقات لیگ

۴- سایر امور محوله وفق قوانین و مقررات موجود

امید است با اتکال به نیروی لایزال الهی و بهره‌گیری از کلیه امکانات و استعداد‌های موجود در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتلای ورزش کشور موفق و موید باشید.

 

بیشتر بخوانید بلاسی: ایجاد اتحاد و همبستگی در جامعه بدنسازی و پرورش اندام از مهمترین اهداف ماست

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون بدنسازی و پروش اندام عبدالله فتوحی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بدنسازی فدراسیون بدنسازی و پروش اندام فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام سرپرست دبیری سازمان لیگ سازمان لیگ فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرنگار مهر، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رییسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت ۳ ماه سرپرست نایب رییسی کبدی بانوان بود.

کد خبر 6093953

دیگر خبرها

  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • اولین انتصاب در استقلال؛ حجازی برگشت!
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • صدیقه خادم نایب رییس بانوان فدراسیون کبدی شد
  • انتصاب رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران