Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@15:57:31 GMT

پلمب ۵۴۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی در خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۵۴۵۱

پلمب ۵۴۶ واحد صنفی متخلف بهداشتی در خوزستان

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ۵۴۶ واحد صنفی متخلف از ابتدای اسفند ماه تا کنون به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شرایط حساس و سخت کرونایی در استان پلمب شدند.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امیرحسین نظری امروز اظهار کرد: از ابتدای اسفند ماه تا کنون به دلیل رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در این شرایط حساس و سخت کرونایی، ۵۴۶ واحد صنفی متخلف در خوزستان پلمب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: همچنین در این مدت ۱۴ هزار و ۷۸۵ واحد صنفی در استان بازرسی شد و ۱۱ هزار و ۴۸۰ واحد تذکر دریافت کردند و از ۶۴۰ واحد نیز تعهد گرفته شد.

رییس سازمان صمت خوزستان افزود: گشت های مشترک با حضور بازرسان سازمان صمت استان، نماینده فرمانداری، بازرسان اصناف، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی تشکیل شد و از اصناف بازرسی انجام گرفت.

نظری بیان کرد: طبق اعلام ستاد استانی مدیریت کرونا تنها اصناف گروه یک شامل نانوایی ها و واحدهای صنفی عرضه کننده مواد خوراکی می توانند فعالیت کنند و سایر اصناف باید تعطیل شوند.

او اضافه کرد: همه واحدهای صنفی غیر ضروری به دلیل رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی در بازرسی مشترک سازمان صمت و نیروی انتظامی و فرمانداری در استان پلمب خواند شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان در پایان افزود: خوزستان برای سومین مرتبه در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است و طبق اعلام ستاد استانی با تعطیل شدن اصناف و بازار به غیر از واحدهای صنفی گروه یک تلاش می شود از تجمع و تردد مردم در سطح شهر جلوگیری شود.

لازم به ذکر است که شرکت توزیع برق اهواز نیز دو هفته است تلاش دارد که هر روز با قطع برق در ساعت ۱۹ در مناطق پرتردد و بازارچه های اهواز از تردد و تجمع مردم در بازار و مناطق شلوغ جلوگیری کند.

طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی اهواز ۱۱ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا هستند و اغلب بیمارستان های اهواز نیز از بیماران بستری کرونایی تکمیل شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلمب واحد های صنفی برنا خوزستان کرونا ویروس سازمان صمت خوزستان واحد صنفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان

بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور هوای شهر هندیجان در وضعیت قرمز و اهواز در وضعیت نارنجی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، وضعیت هوا امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ منتهی به ساعت ۱۰:۰۰ بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، در ایستگاه‌های شهر هندیجان ۱۵۳ میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت قرمز و آلوده برای عموم و شهر اهواز از جمله استانداری ۱۳۴، حفاری ۹۸، نیوساید ۱۱۳، پادادشهر ۱۱۳ میکروگرم بر متر مکعب در وضعیت آلوده برای گروه‌های حساس قرار گرفت و بر این اساس افراد باید از فعالیت‌های خارج از منزل خودداری کنند.

بر اساس طبقه‌بندی پنج‌گانه صورت گرفته در شاخص کیفیت هوا (AQI) از عدد صفر تا ۵۰ هوا پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوا قابل قبول، ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا ناسالم برای همه گروه‌ها، ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا خطرناک است.

به گزارش ایمنا، کارگروه آلودگی هوای استان مدارس تمام مقاطع در شهرهای اهواز، باوی، کارون و حمیدیه را در روز دوشنبه به صورت غیرحضوری اعلام کرد و دیروز نیز مدارس شیفت صبح شهرهای اهواز باوی کارون خرمشهر آبادان و شادگان تعطیل شد.

کد خبر 750690

دیگر خبرها

  • ۶۰۰۰ واحد صنفی گناوه برای دریافت شناسه «یکتا» اقدام کنند
  • ۶۳ پرونده برای واحدهای متخلف در کردستان تشکیل شد
  • جریمه میلیاردی یک واحد صنعتی متخلف در بروجرد
  • بارش باران در اهواز
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • بیش از ۸۴۰ میلیون ریال تراکنش مازاد نانوایی ها بازگردانده شد