Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهمنامه‌ای به ارزش ۳,۰۰۰ میلیارد تومان بین ستاد اجرایی فرمان امام و استانداری قم، برای اجرای طرح‌های اشتغالزایی، احداث مسکن و احیای کارخانه‌های تعطیل شده امضا شد.

محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز سه شنبه در سفری یک‌روزه وارد استان قم شد.

در ابتدای این سفر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام و استاندار قم، تفاهمنامه همکاری برای اجرای ۴ هزار طرح به ارزش ۳۰ هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی، اشتغالزایی، دانش‌بنیان و حمایتی امضا کردند که از این محل طی سه سال ۲۳ هزار شغل در استان قم ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مخبر در آئین امضای این تفاهمنامه گفت: اولویت ستاد رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال در مناطق محروم است.

وی افزود: ۲,۶۰۰ میلیارد تومان از این بودجه صرف ایجاد طرح‌های خرد و خانگی، طرح‌های اجتماع‌محور و دانش بنیان خواهد شد و ۴۰۰ میلیارد تومان هم صرف احیای کارخانه‌ها و بنگاه‌های اقتصادی نیمه‌تعطیل و تعطیل‌شده خواهد شد.

بهرام سرمست استاندار قم نیز در این مراسم گفت: حضور دکتر مخبر و مدیران ستاد اجرایی فرمان امام در هر استانی، موجب برکت و آبادانی بوده و خوشحالیم که با حمایت این دوستان، به زودی شاهد موجی از تحول و محرومیت‌زدایی در قم خواهیم بود.

در ادامه این سفر یک‌روزه، عملیات اجرایی احداث بزرگترین کارخانه تولید پارچه چادر مشکی در قم با سرمایه‌گذاری ۱۱۳۰۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام آغاز شد.

با راه‌اندازی این مجموعه ضمن ایجاد ۲۰۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم، سالانه ۱۸ میلیون مترمربع چادر مشکی تولید و واردات این محصول پرکاربرد کاهش قابل‌توجهی پیدا خواهد کرد.

آغاز عملیات احداث ۱۸۰۰ واحد مسکونی پروژه برکت در پردیسان، بهره‌برداری از ۸۰۰ طرح اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت با سرمایه‌گذاری ۸۲۴ میلیارد ریالی و ایجاد ۲۴۰۰ شغل، اهدای بسته‌های معیشتی، جهیزیه و نوشت‌افزار به خانواده‌های نیازمند به ارزش ۱۰۶ میلیارد ریال و ده‌ها طرح عمرانی و اقتصادی از دیگر بخش‌های سفر یک‌روزه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بود.

دیدار با آیت‌الله سعیدی نماینده ولی‌فقیه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه و آیت‌الله محمدی‌عراقی رئیس دفتر مقام معظم رهبری در قم، بازدید از شهرک مهدیه حوزه علمیه قم از سایر برنامه‌های مخبر در این سفر یک‌روزه بود.

کد خبر 5159989

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محمد مخبر مصطفی کارخانه چادر مشکی قم شهرداری تهران شورای شهر تهران وزارت آموزش و پرورش سازمان تامین اجتماعی ذرات معلق هلال احمر جمهوری اسلامی ایران کمیته امداد امام خمینی سامانه بارشی ویروس کرونا بودجه شهرداری وضعیت هوای تهران هوای ناسالم قوه قضاییه موزه ستاد اجرایی فرمان امام یک روزه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به مشارکت مردم استان در اجرای برنامه‌های توسعه ای بخش کشاورزی و در راستای ارتقای تولید، احداث و توسعه گلخانه های خانگی در دستور کار سازمان جهادکشاورزی قرار گرفته است.

سعید نارویی در گفت وگو با ایسنا، افزود: از سال ۱۴۰۲ تا به امروز بالغ بر ۵ هزار و ۳۲۹ پرونده گلخانه خانگی یا کوچک مقیاس از طریق سامانه سماک در سطح استان مورد بررسی قرار گرفت که منجر به صدور ۳ هزار و ۳۵۴ مورد پروانه تاسیس گلخانه خانگی درسطح ۹۸ هکتار شده است.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از این تعداد ۱۹۷۵ گلخانه‌ خانگی در سطح ۵۷ هکتار موفق به کسب پروانه بهره برداری شده و به چرخه تولید پیوسته‌اند.

وی بیان کرد: کشت در محیط‌های بسته یا گلخانه، بدلیل مصرف آب کم و تولید بالا در واحد سطح امروزه مورد توجه بوده و نقش بسزایی در اشتغال روستائیان دارد.

وی خاطرنشان کرد: گلخانه های خانگی یا کوچک مقیاس در سطح ۹۰ تا ۲۹۹ مترمربع احداث می شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • پشتیبانی ۲۱ میلیارد تومانی از طرح دیمزارها در سال ۱۴۰۳
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • بزرگترین مزرعه پرورش ماهی در مشگین شهر احداث می شود
  • اجرای بیش از ۲ هزار طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در خراسان جنوبی
  • احیای مستقیم فولاد هرمزگان ۱۵ درصد فراتر از طراحی کارخانه
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • فعال کارگری: دولت با احیای کارخانه‌های تعطیل یا نیمه‌تعطیل، تولید داخل را زنده کرد
  • احیای ۳۰۸ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان