Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@23:06:39 GMT

وقتی با کمتر از ۳ میلیارد نمی‌شود فیلم ساخت!

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۷۴۶۲

وقتی با کمتر از ۳ میلیارد نمی‌شود فیلم ساخت!

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین؛ محمد احمدی تهیه کننده و کارگردان سینما با اشاره به پروژه‌های سینمایی که در دست دارد، گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به اینکه این ویروس شرایطی را به وجود آورده است که نمی‌توان برنامه‌ریزی مناسبی برای تولید فیلم‌های سینمایی داشت، پروژه «در تپش شب» همچنان متوقف است تا در صورت به‌وجود آمدن شرایط مناسب این فیلم را جلوی دوربین ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: این فیلم سینمایی از جمله پروژه‌های پربازیگر است به همین دلیل نمی‌توان بدون در نظر گرفتن شرایط مناسب آن را جلوی دوربین ببریم. البته تمام تلاش خود را می‌کنیم که بتوانیم پیش تولید این فیلم را اواخر سال شروع کرده و در صورت ایجاد شرایط مناسب، این پروژه را اردیبهشت ماه جلوی دوربین ببریم.

این تهیه کننده سینما تاکید کرد: همچنین فیلم سینمایی «بعد از تو» به کارگردانی فرهاد نجفی را آماده اکران داریم که این پروژه قرار است به صورت آنلاین نمایش داده شود، در حال حاضر منتظر تاریخ مناسبی هستیم تا این فیلم را در پلتفرم‌ها نمایش دهیم.

وی توضیح داد: این احتمال وجود دارد که «بعد از تو» اواخر سال جاری به صورت آنلاین نمایش داده شود.

احمدی گفت: اگر بخواهیم مساله کرونا را کنار بگذاریم، موانع دیگری نیز در حال حاضر سد راه تولید فیلم‌های سینمایی شده است که از آن جمله می‌توان به افزایش دستمزدها و ۲ برابر شدن هزینه تولید فیلم‌ها اشاره کرد.

وی ادامه داد: در واقع دستمزدها نسبت به آنچه که می‌خواستیم تولید فیلم را شروع کنیم افزایش پیدا کرده که این مساله خود مشکلاتی را برای سینمای مستقل به‌وجود آورده است.

تهیه کننده فیلم سینمایی «رقص پا» تاکید کرد: البته این را باید بگویم مشکل دستمزدها تنها برای بازیگران نیست، بلکه هزینه تولید فیلم‌ها نسبت به آنچه که اوایل سال جاری برآورد شده بود، افزایش پیدا کرده است و همین مساله سبب شده است که تولید فیلم‌ها با مشکل مواجه شود.

وی بین کرد: معتقدم تولید فیلم‌ها در شرایط فعلی بسیار سخت شده است و باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود که با راهکارهای مناسب شرایط برای تولید فراهم شود.

تهیه کننده فیلم سینمایی «دو ساعت بعد مهرآباد» توضیح داد: فیلم‌های لوباجت که طی ۲ سال گذشته با یک و نیم میلیارد تومان تولید می‌شد، در حال حاضر زیر ۳ میلیارد تومان تولید نمی‌شود که این خود رقم بزرگی است. این هزینه برای فیلم‌هایی است که هیچ سوپراستاری در آن حضور نداشته باشد.

احمدی در پایان گفت: تهیه کننده‌های مستقلی که چندان نمی‌توانند سرمایه جذب کنند، در چنین شرایطی نمی‌توانند فیلمی را جلوی دوربین ببرند.

پربیننده ترین پایان انحصار وکلا/ مقاومت کانون وکلا منجر به طرح شکایت کیفری خواهد شد تغییر جدید در محاسبه ساعت کاری معلمان اسامی کاندیداهای احتمالی انتخابات ۱۴۰۰ ماجرای حیــوان آزارى در باغ وحش شــیراز +عکس خبر مهم برای معلمان متقاضی آزمون اصلح

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فیلم فجر برجام تولید فیلم ها فیلم سینمایی جلوی دوربین تهیه کننده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد

به گزارش خبرگزاری مهر، چهارمین جلسه شورای صنفی نمایش روز یکشنبه ۹ اردیبهشت در خانه سینما برگزار شد. شورا بعد از بررسی درخواست‌ها و موارد مطرح شده، قرارداد سه فیلم را به شرح زیر ثبت کرد:

فیلم سینمایی «تاوان» به کارگردانی رامین سهراب زاده و تهیه کنندگی محسن صرافی به سرگروهی پردیس سینمایی هنرشهر آفتاب شیراز

فیلم سینمایی «نیلگون» به کارگردانی حسین سهیلی زاده و تهیه کنندگی ایرج محمدی با پخش «رسانه فیلمسازان مولود» به سرگروهی سینما فرهنگ

فیلم سینمایی «قلهک» به کارگردانی و تهیه کنندگی مصطفی شایسته با پخش «هدایت فیلم» به سرگروهی پردیس سینمایی ملت

همچنین مقرر شد اکران فیلم های سینمایی «تاوان» و «نیلگون» از ۱۹ اردیبهشت در سینماهای سراسر کشور آغاز شود.

کد خبر 6091224 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • کتاب «برای قلب های شکسته» منتشر شد
  • پیش‌تولید سریال پایتخت ۷ آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد
  • پیش‌تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • آغاز پیش تولید «پایتخت ۷» / تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد
  • پیش تولید «پایتخت ۷» آغاز شد
  • پیش تولید «پایتخت۷» آغاز شد؛ تصویربرداری قصه‌های خانواده معمولی از مرداد