Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس با شروع سال نو از کیت جدید برای بازیکنان این تیم رونمایی خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، به خواسته هواداران و اعضای باشگاه پرسپولیس و با طراحی ویژه شرکت آلشپورت، شکل پیراهن تیم برای ادامه فصل تغییر کرد و از سال جدید، سرخپوشان رخت نو به تن می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طبق تصمیم کادرمدیریتی جدید باشگاه، قرار است پرسپولیسی‌ها از شروع سال ۱۴۰۰ با پیراهن‌های جدید خود که به تازگی طراحی شده، به میدان بروند. البته این اتفاق قرار بود در شروع نیم‌فصل رقم بخورد. اتفاقا کلیه برنامه‌ریزی‌ها صورت پذیرفت و پیراهن‌ها آماده شد، اما وداع با علی انصاریان و مهرداد میناوند، پرسپولیس را سیاه‌پوش کرد.

با شروع سال ۱۴۰۰ و پس از طی شدن چهلمین روز درگذشت دو پیشکسوت عزیز باشگاه پرسپولیس، این تیم قرار است رخت عزا را از تن به در کرده و جامه نو به تن کند تا با لباس‌های جدید به مبارزه برای رسیدن به افتخارات تازه ادامه بدهد. یکی از اهداف مهم کادر مدیریتی جدید باشگاه پرسپولیس، ایجاد تغییر در کیت اصلی تیم بود که این مهم با همکاری آلشپورت به انجام رسید.

نکته مهم در این میان، استفاده از کیت کامل به جای «یک‌دست پیراهن» است. به معنای دیگر، سرخپوشان در سال جدید صاحب پیراهن اصلی، پیراهن دوم، پیراهن سوم، گرمکن، ملانژ، پولو یا لباس هتلی و ... می‌شوند و با شکل و شمایل تازه‌ای در مسابقات شرکت می‌کنند.

کیت جدید پرسپولیس آماده است و در سال جدید از این کیت با یک سورپرایز ویژه رونمایی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پرسپولیس علی انصاریان مهرداد میناوند باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال

تمرین امروز استقلال با دعوت جواد نکونام از یک مهمان ویژه حال و هوای متفاوتی داشت.

به گزارش خبرورزشی، رسول مولایی، هوادار معلول استقلال که تصویر او پس از دیدار مقابل شمس آذر در فضای مجازی وایرال شده بود،  امروز به دعوت جواد نکونام به همراه دختر خود در کمپ حجازی حاضر شد و دقایقی را با اعضای این تیم به گفت‌وگو پرداخت.

نکونام به نشانه قدردانی و به عنوان پیراهن یادگاری یک پیراهن استقلال را به مولایی هدیه داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جدایی جواد نکونام از استقلال قطعی شد حمله نکونام به معاون باشگاه استقلال؛ ایشان بی خود می کند که بخواهد جواب من را بدهد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس خیال هوادارانش را راحت کرد
  • آخرین گل ژاوی با پیراهن بارسلونا (لالیگا - 28 آوریل، 2015) / فیلم
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • اقدام خیرخواهانه کاپیتان پرسپولیس برای کودک خراسانی
  • دومین گل گولر، ماشین مسی ترکیه روشن شد! (عکس)‏
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • طرح لو رفته از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 25-2024 / عکس
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲