Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود بیگلری بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تخلف برخی واحدهای صنفی در استان کرمانشاه اظهار کرد: فروش روغن نباتی به شرط خرید کالاهای دیگر توسط واحدهای صنفی تخلف بوده و شهروندان در صورت مشاهده موارد این چنینی باید به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گزارش دهند.

وی افزود: با توجه به شکایت واصله به ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه مبنی بر فروش اجباری کالا به همراه روغن تنظیم بازار توسط یکی از واحدهای صنفی خشکبار، بازرسان این سازمان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بازرسی و حمایت از حقوق تولیدکنندگان و مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه تصریح کرد: تخلف واحد صنفی مذکور در پرونده وی ثبت و صاحب واحد صنفی برای بررسی و صدور حکم لازم به تعزیرات حکومتی این استان معرفی شد.

وی با بیان اینکه تخلف پرونده واحد صنفی مذکور ۳۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: فروش اجباری کالا به همراه محصولات دیگر غیر قانونی است و حتماً با متخلفان برخورد می‌شود.

کد خبر 5160290

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه صنعت معدن تجارت روغن نباتی مسعود بیگلری ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا خطبه های نماز جمعه بوشهر گرگان شیراز مشهد زلزله اردبیل عکس استانها شهید لیگ برتر فوتبال ایران استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان با اشاره به ضرورت تعیین سقف ارزی برای عرصه تولید افزود: ۱۴۰ طرح نیمه تمام صنعتی و برخی از واحد‌های صنعتی موجود که نیازمند منابع ارزی برای خرید مواد اولیه هستند در انتظار تسهیلات قرار دارند. 
تیمور پورحیدری با بیان اینکه  واحد‌های صنعتی برای تامین سرمایه در گردش با توجه به نوسانات قیمت نیازمند تسهیلات با بازپرداخت بیش از ۲ سال هستند، افزود: واحد‌های صنعتی که جدید تاسیس شده اند، چون سابقه فعالیت ارزی ندارند در این خصوص با چالش جدی مواجه اند.
وی با اشاره به حمایت‌های وزارت صمت اضافه کرد: پیگیری‌های مستمر، الزام ثبت برنامه تولید، تامین ارز بخش تولید و بازرگانان از جمله اقدامات این وزارتخانه است. 
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان به صف انتظار دریافت ارز در بانک مرکزی اشاره و تصریح کرد: بررسی‌ها حاکیست که سود تسهلات بانکی از ۳۱ تا ۳۹ درصد در حال افزایش است و بانک‌ها نیز غیررسمی به مشتریان اعلام می‌کنند که می‌توانند تسهیلات با این درصد پرداخت کنند.
وی، ابلاغ تسهیلات جدید و فوری را  مهمترین راهکار برای کارگشایی صنایع  گیلان در راستای تحقق شعار سال دانست.

دیگر خبرها

  • کد یکتا برای واحدهای صنفی اجباری است
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • بیش از ۱۰۰ طرح نیمه تمام صنعتی برای ورود به چرخه تولید چشم انتظار حمایت دولت
  • کشف ۴ تن روغن‌نباتی قاچاق در الیگودرز
  • ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان کشف و ضبط شد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • تخریب صنف و صنعت طلا و جواهر به بهای اجرای یک سامانه
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی