Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-29@01:46:28 GMT

هدف سال جاری گذر از ظرفیت اسمی

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۴۱۱

هدف سال جاری گذر از ظرفیت اسمی

خبرگزاری آریا - در پی کسب 5 رکورد تولید ماهیانه اسلب در شرکت فولاد هرمزگان ، سید اصغر مدنی معاون بهره برداری این شرکت هدف سال جاری را جهش واقعی در تولید این شرکت و گذر از ظرفیت اسمی و تولید 1 میلیون و پانصد و بیست هزار تن تختال عنوان کرد.
معاون بهره برداری شرکت فولاد هرمزگان در ابتدا عزم راسخ و اراده آهنین همکاران خود در این شرکت را ستود و گفت: همکاران من با عزمی راسخ و اراده ای آهنین و با تلاش شبانه روزی، با صرف فعل خواستن در سال جهش تولید در بهمن 1399 موفق به ثبت پنجمین رکورد ماهیانه خود در تولید تختال به میزان 142273 تن شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی مشکلات ناشی از کمبود برق در تابستان و گاز در زمستان را مانعی برای جهش تولید در فولاد هرمزگان و ‌صنایع پایین دستی عنوان کرد و گفت: با وجود همه کاستی ها ، با همدلی و کار گروهی کلیه واحدهای شرکت در جهت اهداف سازمان، و مدیریت صحیح منابع ، از شهریور ماه امسال استارت دستیابی به رکورد های ماهیانه آغاز و به غیر از مهر ماه ، هر ماه در پی ماه دیگر رکوردی جدید را در تولید تختال کسب نمودیم. مدنی در ادامه گفت : در دی ماه واحد احیاء مستقیم هم سه رکورد روزانه در تولید آهن اسفنجی به دست آورد. و رکورد تولید ماهیانه بریکت پس از رکورد قبلی به میزان 12165 این بار به میزان 15181 تن ، بدست آمد که قابل تحسین است.
وی یکی از دلایل رسیدن به رکوردهای ماهیانه و رسیدن به موفقیت های پی در پی در افزایش تولید تختال را زحمات زیاد واحد احیاء مستقیم جهت رسیدن به متالیزاسیون کیفیت آهن اسفنجی بین 92% تا 93% دانست.
معاون بهره برداری فولاد هرمزگان دستیابی به این رکوردها در سال جهش تولید را مهم عنوان داشت و گفت: دستیابی به این رکوردها درزمانی بدست آمده است که شرایط بیماری کرونا و همچنین تحریم های ظالمانه محدودیت های زیادی را برای تولید ایجاد کرده است و سعی و تلاش همکاران من با این مشکلات ، بسیار قابل ستایش و ستودنی است .
وی دستیابی به این رکوردها را در جهت رسیدن به هدف سال با اهمیت دانست و گفت: افزایش تولیدات ماهیانه و کسب این رکوردها در شش ماهه اخیر مسیر را برای رسیدن به هدف سال که 1 میلیون و پانصد و بیست هزار تن تختال است هموار می نماید .
روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فولاد هرمزگان هدف سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟

اگر شما هم ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه دارید و می‌خواهید بدانید با این مبلغ در کدام مناطق تهران می‌توان خانه اجاره کرد، این گزارش را از دست ندهید.

به گزارش اقتصادآنلاین، با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی می‌توانید یک واحد ۸۰ متری ۵ ساله را در محله نعمت‌آباد رهن کامل کنید. همچنین می‌توانید یک واحد ۸۰ متری نوساز را در محله جیحون با کرایه ماهیانه ۱۷ میلیون تومان اجاره کنید.

واحد دیگری در خانی‌آباد با متراژ ۴۵ متر و سن ۱۰ سال با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومانی و کرایه دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قابل اجاره است.

آپارتمان ۷۲ متری در شهرک غرب در حالی ۱۸ سال از ساخت آن می‌گذرد با ودیعه ۳۰۰ میلیون تومان و کرایه ۱۷ میلیون تومان، اجاره داده می‌شود.

در محله افسریه تهران نیز با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و کرایه ماهیانه چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌توانید یک واحد آپارتمان ۱۸ ساله را با متراژ ۷۲ متر اجاره کنید.

یک آپارتمان ۱۰۰ متری ۱۴ ساله در دروازه شمیران با ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه و ماهیانه ۱۸ میلیون تومان کرایه، اجاره داده می‌شود.

برای اجاره یک آپارتمان ۷۵ متری ۱۸ ساله با دو اتاق خواب در مرزداران به ۳۰۰ میلیون تومان ودیعه نیاز دارید. کرایه این واحد ماهیانه ۹ میلیون تومان است.

برای اطلاع از قیمت اجاره واحد‌های دیگر در محله‌های مختلف تهران جدول زیر بخوانید.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحد‌هایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند.

دیگر خبرها

  • تشکیل کنسرسیوم کشتی‌سازی تمام ایرانی امضا شد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • جای توربین‌های بادی دیگر در خیابان‌ها است
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد
  • با ۳۰۰ میلیون تومان در کدام محله خانه اجاره کنیم؟
  • کارگران ستون فقرات تولید هستند
  • تلاش برای توسعه جاسک با محور فعالیت‌های شیلاتی