Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان استقلال به صحبت های مربی دروازه بان های این تیم واکنش نشان داده است

رشید مظاهری به صحبت های سعید عزیزیان واکنش نشان داده است.

به گزارش طرفداری، رشید مظاهری درباره صحبت سعید عزیزیان گفت:

من صحبت های آقای عزیزیان را شنیدم و از کشیده شدن آن به رسانه ها تعجب کردم چون یک بحث درون تیمی بود. موضوع ترک تمرین من به مصدومیتم ربط داشت و چیز دیگری نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نمی‌خواهم درباره جزییات اتفاقات صحبت کنم اما به واسطه این که ایشان پیشکسوت هستند و دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی بوده‌اند، از ایشان عذرخواهی می‌کنم و اگر کدروتی از من دارند امیدوارم که فراموش کنند.

مظاهری در ادامه به ورزش سه گفت:

به هر حال شرایطی پیش آمد و ایشان از استقلال رفتند و معلوم است از این بابت مکدر هستند. در نهایت من بابت این مسئله متاسفم و به عنوان یک بزرگتر حرفی به ایشان نمی‌زنم اما اگر لازم باشد از خودم دفاع می‌کنم و خیلی از حرف های مطرح شده را قبول ندارم. در کمیته انضباطی استقلال از خودم دفاع خواهم کرد و حرفی که ایشان زدند را نمی‌پذیرم.

اخبار داغ 

اختلاف نظر هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرمربی | گزینه ها؛ اول فرهاد، بعد قلعه نویی و نکونام سعید آذری: به مددی گفتم نمی توانم سرمربی فولاد را به استقلال بدهم کلیپ ساسی مانکن و الکسیس / همه شوکه شدند ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت جدول کفش طلای 21-2020؛ لواندوفسکی فاصله اش را بیشتر کرد دربی مرگ و زندگی در مادرید؛ از کم شدن فاصله با صدرنشین تا از دست دادن شانس قهرمانی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم

آفتاب‌‌نیوز :

آتیلا حجازی، سرپرست تیم فوتبال استقلال، درباره وضعیت این پیش از بازی با ذوب‌آهن اظهار کرد: تیم ما در شرایط آرمانی قرار دارد. یک نکته وجود دارد و نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم. دوست دارم همه هواداران ما به امید خدا به عنوان بازوی توانمند ما در بازی فردا حضور پیدا کنند، چون واقعا همانطور که از ابتدای کنارمان بودند به شدت به حضورشان نیازمندیم.

او درباره اینکه استقلال هفته آخر مهمان است، گفت: در این مورد صحبت می‌کنیم، حالا نباید پیش‌داوری کنیم، باید فکر کنیم که بهترین راهکار انتخاب شود.

سرپرست استقلال درباره رقابت در پنج هفته پایانی گفت: شرایط حساسی است و همه ارکان باشگاه به این موضوع واقف هستند. همه تلاش می‌کنند که به امید خدا به نتیجه برسیم.

او در مورد انتظارش از هواداران در پنج هفته پایانی لیگ برتر گفت: حمایت، حمایت و حمایت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انتقاد میثاقی از صحبت های نکونام پس از جدایی خطیر از استقلال / فیلم
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • هاشمی‌نسب: این استقلال قهرمان لیگ است چه با جام چه بی جام
  • تن هاخ: عذرخواهی سانچو؟ حالا وقت صحبت‌کردن راجع به این موضوع نیست
  • واکنش حجازی به ماجرای بازی پیکان و استقلال
  • بمب نقل و انتقالات پرسپولیس از امارات می‌آید
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: درباره بازی با پیکان بهترین تصمیم گرفته می‌شود
  • نکونام و خبرنگاران: شوخ‌طبع‌ترین نسخه جواد
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!