Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@03:08:45 GMT

اورژانس نیشابور ۱۵دستگاه آمبولانس کم دارد

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۷۸۶

اورژانس نیشابور ۱۵دستگاه آمبولانس کم دارد

مصطفی افشار نیک روز سه‌شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: ۱۲ دستگاه از این آمبولانسها نیازمند تعمیر اساسی است و به خاطر شرایط تحریم‌ و عدم‌ اختصاص آمبولانس جدید ناچار به بازسازی آنها هستیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر میانگین زمانی رسیدن به بالین بیماران در شهر هشت و در جاده‌ ۱۴ دقیقه است که با افزایش آمبولانس و نیروی انسانی می‌توانیم این زمان را کاهش دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور با اشاره به این که امسال تعداد تماس‌های تلفنی مشاوره نسبت به پارسال ۲ برابر شده است گفت: از ابتدای امسال بیش از ۱۰ هزار تماس مزاحمت تلفنی و غیر مرتبط با اورژانس ۱۱۵ نیشابور ثبت شده که موجب بروز مشکلات زیادی گردیده و مانع خدمت‌رسانی مطلوب به مرکز شده است.
افشار نیک افزود: امسال برای افزایش سرعت خدمات‌رسانی سه پایگاه اورژانس شهری و ۲ پایگاه اورژانس جاده‌ای در نیشابور به بهره‌برداری رسید و سه دستگاه موتور کراس برای امداد کوهستان تجهیز و یک دستگاه آمبولانس نیز بازسازی شد.
وی اضافه کرد: طی این‌ مدت اورژانس هوایی نیشابور ۴۵ ماموریت داشته و به ۵۴ نفر در اقصی نقاط این شهرستان خدمت رسانی کرده و با اضافه شدن دستگاه تله‌مدیسین به تجهیزات اورژانس نیشابور توسط خیرین آمار احیای قلبی این مرکز افزایش یافته است.
رییس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی نیشابور گفت: از ابتدای امسال تعداد ماموریت‌های این مرکز ۲۵ هزار و ۵۳۶ مورد بوده و از این تعداد به ۲ هزار و ۵۱۶ بیمار مشکوک به کرونا خدمت‌رسانی شده و از ابتدای شیوع کرونا ۱۲۰ نفر از پرسنل اورژانس نیشابور مبتلا به کرونا شدند که با طی روند بهبودی به چرخه خدمت بازگشته اند.
افشار نیک افزود: پس از فراخوان ثبت نام و آموزش دوره همیار اورژانس تاکنون هزار شهروند نیشابوری در این طرح ثبت نام کرده‌اند که با توجه به شیوع کرونا تا کنون ۱۵۰ نفر از آنها آموزش دیده‌اند و در حال حاضر این مرکز دارای ۱۶۸ پرسنل است که به زودی ۴۴ نیروی جدید به این تعداد اضافه می شود.
در حال حاضر اورژانس ۱۱۵ نیشابور با ۹ پایگاه شهری، ۱۵ پایگاه جاده ای و یک پایگاه اورژانس هوایی در حال خدمت رسانی شبانه‌روزی است.
مرکز شهرستان‌ ۴۰۰ هزار نفری نیشابور در جغرافیای مرکزی خراسان رضوی در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تله مدیسین کرونا بیماری قلبی سازمان اورژانس کشور نیشابور آمبولانس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تله مدیسین کرونا بیماری قلبی تله مدیسین کرونا بیماری قلبی سازمان اورژانس کشور نیشابور آمبولانس اخبار کنکور خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛  فرماندار شهرستان فریدن گفت: بار مسئولیت خدمت رسانی در شهر و بویژه روستا‌ها برعهده شوراهاست که باید با اتحاد و همدلی بین همه دستگاه‌های اداری و اجرایی، مشکلات و معضلات شهرستان را برطرف سازیم.
عزیزالله عباسی بااشاره به قرارگیری ۲۸ روستا و دو شهر داران و دامنه در سطح شهرستان فریدن افزود: در سطح شهر و روستا‌های فریدن در مجموع ۱۰۶ نفر شورا مسئولیت خدمت رسانی را برعهده دارند که به مناسبت روز شورا در محل امامزادگان شهر زیارتی دامنه گردهم آمدند.

دیگر خبرها

  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • ساخت پد فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور آغاز شد
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت سیزدهمین محل فرود بالگرد اورژانس پیش بیمارستانی نیشابور
  • واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر ۹ مصدوم بر جا گذاشت
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین