Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-06@18:28:43 GMT

اسحاق جهانگیری: روزهای خوبی را پیش‌رو می‌بینم

تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۸۹۸۰۸

خرداد: اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در پنجمین مراسم اعطای نشان امین‌الضرب و ۱۳۷ سالگی اتاق بازرگانی تهران با بیان ایکه در یک سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم با همه فعالان اقتصادی و صنعت‌گران گفت‌وگو داشته باشیم، اظهار داشت: هر چند که مطالبی وجود دارد که باید درباره آن صحبت شود اما در یک سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی نتوانستیم با تمام فعالان به گفت‌وگو بنشینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با تقدیر از اتاق بازرگانی برای برگزاری چنین مراسمی ادامه داد: برگزاری چنین مراسماتی برای گرامیداشت و تقدیر از انسان‌های زحمتکش و خوشنام که در مسائل اقتصادی و اجتماعی صاحب نام و ماندگار هستند بسیار خوب است و باید از این افراد صنعت تجلیل شود. کسانی که برای اشتغال و آینده کشور فعالیت می‌کنند باید مورد تقدیر قرار بگیرند و از این اقدام اتاق بسیار خوشحالم.
  
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه تفاوت‌های انسان‌های بزرگ در انجام فعالیت‌ها علیرغم موانع است، گفت: هرکدام از ما حتما در فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم با موانعی روبه‌رو هستیم اما تفاوت انسان‌های بزرگ را در این مواقع می‌بینیم که علیرغم موانع، کارهای بزرگ انجام می‌دهند.
 
وی افزود: باید از کسانی که در این شرایط و در وجود موانع اقدامات بزرگ انجام دادند و می‌دهند یاد کنیم چرا که آنها سرمایه کشور هستند و باید به نسل جوان معرفی شوند و الگو قرار بگیرند.
 
جهانگیری تاکید کرد: نسل جوان باید احساس کند که با وجود موانع هم می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد همانطور که در گذشته هم افرادی توانستند این اقدامات را انجام دهند.
 
وی با تاکید بر اینکه اگر همواره از مشکلات بگوییم، دلیلی ندارد که جزء افراد بزرگ محسوب شویم، ادامه داد: کسان دیگری هستند که همواره از مشکلات صحبت می‌کنند و مشکل نبوده را بود می‌دانند و بر این اساس دروغ‌سازی می‌کنند و برای دروغ‌های خود تحلیل‌هایی ارائه می‌کنند اما تولیدکننده همواره سازنده است و از دل مشکلات سازندگی بیرون می‌آورد و با سختی‌ها، کارهای نو و ماندگار انجام می‌دهد و می‌گویند که سختی‌ها تمام شدنی است.
 
معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه باید از این صنعتگران یاد کنیم که در مشکلات هم سازنده بودند، اظهار داشت: در مقاطعی آمریکایی‌ها می‌خواستند صنعت ایران را زمین‌گیر کنند اما عده‌ای از جمله همین صنعتگران آن را سرپا نگه داشتند.
 
جهانگیری با تاکید بر اینکه روزهای خوبی را پیش‌رو می‌بینم، گفت: آینده بسیار خوبی خواهیم داشت و نسل جوان با استفاده از تجربه این افراد ماندگار و کارکشته می‌توانند سختی‌ها را پشت‌سر بگذارند و با این تجربیات با هم سختی‌ها را پشت‌سر می‌گذاریم.
منبع: ایرنا برچسب ها: جهانگیری

منبع: خرداد

کلیدواژه: جهانگیری سختی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۸۹۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز

رئیس پلیس راهور سرپل‌ذهاب ضمن اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ع) گفت: بلوار احمدبن‌اسحاق(ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم(عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سرهنگ منوچهر کریمی امروز _ دوشنبه هفدهم اردیبهشت _ به خبرنگاران اظهار کرد: پلیس راهور انتظامی شهرستان در روز نوزدهم اردیبهشت‌ماه به مناسبت یادواره شهدای بازی‌دراز در برخی از خیابان‌های شهرستان محدودیت‌های ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

وی افزود: بر این اساس بلوار احمد بن اسحاق (ع) محدوده پل حرم تا میدان قائم (عج) از ساعت ۱۵:۰۰ روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت تا پایان برگزاری مراسم محدودیت ترافیکی داشته و از عبور و مرور خودروها جلوگیری خواهد شد.

رئیس پلیس راهور سرپل ذهاب تصریح کرد: مردم فهیم شهرستان در زمان اجرای محدودیت‌های ترافیکی با عوامل پلیس انتظامی و راهور شهرستان همکاری نموده و از پارک خودروها در مسیر راهپیمایی نیز خودداری کنند.

کد خبر 751186

دیگر خبرها

  • محدودیت ترافیکی روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی‌دراز
  • کلوپ: صلاح نشان داد می‌تواند چه کار کند
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند
  • آغاز ۲.۵ میلیون مترمربع آسفالت معابر شهر کرمان+تصویر
  • عملیات جستجوی جنازه جوان غرق شده شوشی ادامه دارد
  • زمانی که پرچم کشورم را میان تماشاگران می‌بینم، بسیار افتخار می‌کنم
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است
  • سد بزرگ ایران پر شد | هشدار مهم : از رودخانه فاصله بگیرید