Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به نقش تعاونی های مرزنشینان در کمک به اقتصاد کشور برای دور زدن تحریم ها گفت: ملاک اول در فعالیت تعاونی های مرزنشینان عمل به قانون است.

به گزارش ایسنا محمدمهدی شهریاری روز سه شنبه دوازدهم اسفند در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به توجه دولت به تامین معاش مرزنشینان و ساماندهی فعالیت کوله بران در استان، گفت: ۱۷ هزار کارت کوله بری برای مرزنشینان آذربایجان غربی صادر شده است که این تعداد ۵۰ هزار نفر از مرزنشینان را تحت پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ضمن اشاره به راهکار استفاده تجمیعی از این کارت ها برای واردات کالاهای مجاز به کشور بر ضرورت بازرسی و نظارت دقیق بر فعالیت تعاونی های مرزنشینان بویژه در بحث حسابرسی تاکید کرد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: متاسفانه برخی تعاونی ها از آگاهی کم اعضا در سازکارهای فعالیت قانونی کارت های پیله وری و مرزنشین سوء استفاده می کنند.

شهریاری خاطرنشان کرد: ریشه کن کردن قاچاق نیازمند تقویت هم افزایی های بین بخشی است.

به نقل از استانداری، وی گفت: همه اهتمام متولیان امر تقویت اشتغال و تولید داخلی برای پیشگیری از پدیده قاچاق است.

لینک کوتاه: asriran.com/003FCP

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۰۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد

محمود یزدی گفت: این تسهیلات با هدف توسعه، تامین سرمایه ثابت و در گردش تعاونی ها، از محل منابع داخلی بانک ها و بند "ب" تبصره ۱۶ بودجه ۱۴۰۱ اعطا شده است.

وی اظهار کرد: در مجموع ۷۷۸ شرکت تعاونی در سبزوار فعال است که از طریق فعالیت آن‌ها برای بیش از ۱۳ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سبزوار گفت: عمده تعاونی های ایجاد شده در بخش‌های خدماتی، توزیعی، تولیدی، فرش، مسکن، مصرف، صنعتی و کشاورزی تشکیل شده است.

یزدی افزود: راه‌اندازی اتاق تعاون در سبزوار و صدور کارت بازرگانی، زمینه‌ساز تسهیل صادرات محصولات شرکتهای تعاونی‌ این شهرستان شده و همچنین فعالیت اتاق تعاون سبزوار رفع مشکلات شرکت‌های تعاونی شهرستان در حوزه بیمه و مالیات تعاونگران را به دنبال داشته است.

مرکز شهرستان ۲۸۵ هزار نفری سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • مدیران اخراجی استقلال کارت بازیکنان را بردند!
  • هشدار زرد هواشناسی در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • رگبار باران و رعدوبرق در ۶ استان کشور طی امروز / بارش‌ها در کدام مناطق تشدید می‌شود؟
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • هشدار هواشناسی برای ۱۸ استان/ تشدید بارش و احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار زرد رگبار باران و تند باد در آذربایجان غربی
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌ غربی ادامه دارد
  • همه چیز درباره رمز کارت سوخت