Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ مهدی پورامینایی روز سه شنبه با اعلام این مطلب به رسانه ها افزود: ماموران پایگاه امنیت عمومی این فرماندهی با انجام اقدمات اطلاعاتی از احتکار انواع مواد غذایی در یکی از مناطق حاشیه ای شهر کرمان مطلع شدند.

وی عنوان کرد: ماموران انتظامی با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از این مکان موفق شدند ۲ هزار و ۴۳۰ قلم انواع مواد غذایی از قبیل هزار ۵۰۰ گالن۱۷ کیلوئی خیار شور،۶۰۰بکس دوازده عددی یک کیلوئی و۱۰۰ بکس ۶عدی دو کیلوئی رب گوجه و ۱۵۰ کارتن سویا خوراکی را کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با بیان اینکه کارشناسان ارزش اقلام مشکوفه را  هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم مقابله با کالای قاچاق و احتکاری در شرایط فعلی جامعه و برخورد با محتکران و کالای قاچاق و احتکار شده است که مشارکت حداکثری شهروندان و در جریان قرار دادن پلیس از هرگونه فعالیت مخرب در این زمینه می تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

سارق کمپرسور کارخانه آسفالت بردسیر دستگیر شد

 فرمانده انتظامی بردسیر از دستگیری یک سارق و کشف کمپرسور سرقتی کارخانه آسفالت این شهر به ارزش هفت میلیارد و۵۰۰میلیون ریال خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ جغفر غضنفری افزود: به دنبال سرقت یک دستگاه کمپرسور باد از کارخانه آسفالت شهرستان، ماموران پلیس آگاهی با بررسی محل سرقت و انجام اقدامات پلیسی یک متهم در ارتباط با این سرقت را شناسایی کردند.

وی ادامه داد:  در ادامه ماموران پس از اطمینان از دست داشتن این متهم در سرقت وی را طی عملیاتی دستگیر کردند که این متهم به جرم انتسابی اعتراف کرد و در ادامه کمپرسور  سرقتی به ارزش تقریبی هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون  ریال تحویل کارخانه آسفالت شد.

فرمانده انتظامی بردسیر تصریح کرد: این متهم پس از بازجوئی های اولیه و  با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

برچسب‌ها کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار کرمان نیروی انتظامی کرمان احتکار اخبار کنکور کارخانه آسفالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی اظهار داشت: در پی تشدید اقدامات پیشگیرانه، اجرایی کردن قرارگاه مبارزه با سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار، طرح مبارزه با سرقت در این شهرستان به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: ماموران انتظامی شهرستان خرم آباد با اقدامات و رصد های اطلاعاتی ۶ سارق را در این رابطه شناسایی و دستگیر کردند که در ادامه روند تحقیقات و بازسازی صحنه ها سارق تاکنون به ۱۹ فقره انواع سرقت اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان و کشف ۱۹ فقره سرقت در خرم آباد
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان