Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان همچنین با جانباز ۶۰ درصد دوران دفاع مقدس بهرام منجم برادر شهیدان منجم دیدار و گفتگو کرد.


شهید علی میرزا محمدی در ۲۸ دیماه ۶۶ و شهید محمد حسین میرزا محمدی در دهم فروردین سال ۶۱ در عملیات بیت المقدس به درجه رفیه شهادت نائل آمدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین شهید اسد منجم در ششم دیماه سال ۶۳ در عملیات والفجر۴ و شهید امران منجم در ۱۳ آبانماه سال ۶۲ در منطقه اهواز و اندیمشک به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس جانبازان و ایثارگران شهدای دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۱۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد محمدی در خطبه‌های نماز جمعه جم با تسلیت شهادت غریبانه حضرت امام صادق (ع) اظهار کرد: امام صادق علیه‌السلام دارای ویژگی‌های اخلاقی ممتازی است.

وی اضافه کرد: سازمان وکالت مهمترین حرکت سیاسی، فرهنگی، اجتماعی حضرت امام صادق (ع) برای مدیریت راهبردی جامعه بود.

امام جمعه جم بیان کرد: نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای رشد و تعمیق روابط اقتصادی سیاسی با کشورهای آفریقایی و قاره‌ای است که نیمه از طلای جهان و یک سوم کل مواد معدنی دنیا در خود جای داده اند. سفر رئیس جمهور و تدابیر لازم با کشورهای آفریقایی دستاورد مهم داشت.

وی با اشاره به خیزش بزرگ در آمریکا و اروپا تاکید کرد: خیزش و گسترش تظاهرات دانشجویان آمریکایی اروپایی موجودیت اسرائیل پیامی چون آگاهی ملت‌ها و جوانان و اهمیت جهاد تبیین دارد.

محمدی تاکید کرد: برخوردهای دو حزب دموکرات و جمهوری خواهان نشان از شکاف عمیق بین ملت‌ها و دولت‌های مستکبر و غربی است. این حرکت‌ها انعکاس طنین نامه‌های مبارک مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا است.

وی با بیان اینکه تحولات معنا دار در مسیر مقاومت نشان از پیروزی این جریان الهی است افزود: آمریکا از صهیونیست‌ها خواسته است با مصاحبه و تبلیغات پیروزی ظاهری خود و رسیدن به اهداف اعلام کنند و از غزه عقب نشینی و ترور رهبران حماس در دستور خود قرار دهند.

امام جمعه جم با اشاره به استعفای رئیس اداره اطلاعات نظامی ارتش اسرائیل افزود: تضعیف نتانیاهو تا حدی که احتمال محاکمه او در دادگستری است اینها همه نشانه پیروزی مقاومت است.

وی ادامه داد: دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد که باعث اقتدار عظیم ایران و محور مقاومت شده است.

محمدی افزود: در بحث اشتغال جوانان که هفته قبل عرض کردم ستاد نماز جمعه هفته آینده از اداره کار و تعاون دعوت کنند به مردم گزارش دهند که اتفاقات خوبی افتاده است.

کد خبر 6095786

دیگر خبرها

  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی فانی بعد از ۴۰ سال
  • دستاوردهای عملیات وعده صادق روایت فتح می‌خواهد
  • نباید با ایجاد دوقطبی‌های کاذب دشمن را به طمع بیندازیم
  • روایت شهید فاطمیون + فیلم
  • حضور استاندار همدان در منزل شهید محمد رنجنوش
  • نخستین دیدار خانواده شهید رنجنوش با پیکر مطهر بعد از ۳۸ سال
  • ورود پیکر مطهر شهیدان عشیری لیوسی و پور عزیز پورمحمدی به خوزستان
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی