Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-02@02:08:47 GMT

خداحافظ فکری

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۲۲۵۷

خداحافظ فکری

پس از ۱۶ هفته و بعد از کسب نتایج ضعیف محمود فکری سرمربی تیم استقلال برکنار شد. فوتبال‌دوستان شبکه‌های اجتماعی بسرعت اظهارنظر درباره این خبر را شروع کردند و بعضی با خوشحالی از آن نوشتند و بعضی هم از رفتن فکری ناراحت بودند.

 خیلی‌ها هم جایگزین فکری را پیش‌بینی می‌کردند: «‏حالا که سلطان محمود خان فکری از استقلال رفته فقط فرهاد مجیدی می‌تونه این تیمو نجات بده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من تمام‌قد از بازگشت این نابغه مربیگری حمایت می‌کنم.»، «‏خداحافظ محمود فکری. خیلی اذیتمون کردی تو این چند وقت ولی امیدواریم هیچ جای دیگه موفق نشی»، «محمود فکری رفت و هوادار شاد شد و استقلال نفس کشید ولی لعنت به اونی که مسبب این اوضاع است»، «‏بزرگترین ضربه رو فکری از همین جا خورد که برای موندن شخصیت خودش رو له کرد.محمود فکری برای من معلم خوبی بود و خیلی چیزها ازش یاد گرفتم.»، «‏امسال سیدجلال به تنهایی از محمود فکری بیشتر امتیاز گرفته واسه تیمش.»، «‏پس از برکناری محمود فکری، دقایقی پیش ساکت الهامی وارد باشگاه استقلال شد. ان‌شاءالله که اومده از آب سرد کن آب بخوره بره.»، «‏خبر کوتاه بود و دردناک؛ محمود فکری از سرمربیگری استقلال برکنار شد.»، «‏خدایی فکر کردین بعد از محمود فکری مثلاً فرهاد مجیدی بیاد دیگه معجزه میکنه و قهرمان میکنه استقلال رو؟»، «محمود فکری موند و نساجی و بدهی»، «‏کاش هیچ وقت اینجوری تموم نمی‌شد. محمودخان تو توی قلب ما خونه داری...تو یه تاجی با ادب و باغیرتی...ولی خیلی همه چی بد جلو رفت»، «‏محمود فکری رفت ولی فکر نکنم چیزی تغییر کنه. درست مثل این چند سال اخیر. کلاً با ‎استقلال مشکل دارن»، «‏زدی ضربتی، ضربتی نوش کن...محمود خان روزی که با رفتنت اشک هواداران نساجی رو درآوردی، هم اکنون اون روزها رو به یاد آر»، «‏غرور، رفیق بازی، تعارف، خودبزرگ بینی، عدم انتقاد پذیری، تفکرات کهنه، توهم، سهم‌خواهی و... فکری روی تک تک این موارد تاآخرین لحظه پافشاری کرد.یادش نبود که اینجا استقلاله و دربهترین شرایط هم که باشی بازم یه مافیای سرخ همه کار میکنه تا نابودت کنه... خیلی اشتباه کردی حاج محمود...»، «‏ســـــــاکت الهامــــی گزینه سرمربیگری استقلال؟ همون محمود فکری را برگردانید»، «‏استعفاها عمدتاً توی جلسه صمیمانه اتفاق می‌افته. مدیرعامل باشگاه استقلال: در جلسه‌ای صمیمانه‌ با محمود فکری توافق کردیم که از سمت خودش استعفا دهد.»، «‏مطرح شدن اسم ساکت الهامی منو بیشتر از ابقای محمود فکری میترسونه»، «‏محمود فکری چقدر حمید استیلی بود.»، «‏محمود خان ‎فکری رفت ولی کاش این‌طوری نمیشد، کاش خودش رو آماده کرده بود و دانش فنی‌اش رو بالا میبرد. کاش دستیارهاش بر اساس رفاقت نبود. کاش استعفا رو تو نیم فصل میداد. هیچکدوم از طرفدارهای ‎استقلال دوست نداشتیم پیشکسوت و کاپیتان سابقمون اینجوری بدرقه بشه.»‌

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، در جشن روز ملی خلیج فارس که با اجرای برنامه های مختلف از جمله موسیقی ایرانی همراه بود، محمود نیکپور قهرمان اسکیت نمایشی ایران نیز به اجرای برنامه پرداخت که مورد توجه شرکت کننده در این جشن قرار گرفت.

اسکیت نمایشی یکی از رشته های پرطرفدار و جذاب در اسکیت است که ملی پوشان زیادی در کشور در این حوزه فعالیت می کنند و محمود نیکپور عنوان قهرمانی آن را در اختیار دارد.

کد خبر 6094346

دیگر خبرها

  • چرا سران تشکیلات خودگردان از «طوفان الاقصی» خشمگین هستند؟
  • نمایش قهرمان اسکیت ایران به مناسبت روز خلیج فارس
  • محمود فکری به استقلال بازگشت! + عکس  
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور غیرمنتظره کاپیتان استقلال در تمرین تیم نکونام
  • عکس| مهمان ویژه تمرین امروز استقلال چه کسی بود؟
  • میهمان غیر منتظره در تمرین امروز استقلال؛ دیدار محمود فکری با جواد نکونام! + عکس
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس