Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از برتری 3-0 یوونتوس مقابل اسپال در هفته بیست و پنجم سری آ، آندره آ پیرلو گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی یوونتوس در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

بازی را آرام شروع کردیم که بیشتر به دلیل خستگی بود تا روانی. وقتی چند بازی پیاپی با ترکیب ثابتی به میدان بروید، انتظار دیگری نمی توان داشت. سعی کردیم ابتدا بازی را کنترل کنیم و سپس با ورود بازیکنان تازه نفس، موقعیت های بیشتری خلق کردیم و تیم شاداب تر ظاهر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعی کردیم وینگرهای خود را در موقعیت نفر به نفر قرار بدهیم تا توپ را به داخل محوطه جریمه ارسال کنند. سپس آنجا بازیکنانی داریم که می توانند ضربه نهایی را وارد کنند.

برناردسکی همه ویژگی های لازم برای بازی در پست وینگ بک یا فول بک را دارد. استقامت بالا و سانترهای خوب. فقط باید کمی از نظر دفاعی بهتر شود. ترکیب فوق العاده ای داریم اما متاسفانه اخیرا به چند بازیکن خاص محدود شدیم و نمی توانم تغییرات زیادی اعمال کنم. 

موراتا را به خاطر ویژگی های خاصی که دارد، نیاز داشتیم. او می تواند در فضاها حمله کند، گل بزند و البته برای تیم بازی کند. متاسفانه اخیرا او را نداشتیم و امیدوار هستیم خیلی سریع به بهترین فرم خود برگردد. طی چند روز آینده، بازیکنان بیشتری به تمرینات اضافه می شوند.

ماتیاس ده لیخت را هنگام کردن پیش از بازی از دست دادیم. او در بازی با هلاس ورونا از ناحیه عضله ساق پا آسیب دید و امشب از همان نقطه احساس درد داشت. نباید مسئله مهمی باشد و فردا وضعیت او بررسی می شود. وستون مک کنی نیز در بهترین فرم خود نیست. از نحوه دویدن و پاس های او می توانید متوجه این موضوع شوید. او حداکثر 45 تا 60 دقیقه توانایی بازی دارد و با درد به میدان می رود.

شکاف ایجاد شده با صدر جدول فقط مرزی است که تیم ها را از یکدیگر جدا می کند. می دانیم که فصل طولانی است. بازیکنان اینتر دو سال است که با رویکرد مشخصی در کنار یکدیگر بازی می کنند اما ما تازه در شروع راه هستیم. هنوز هم می خواهیم تا پایان فصل به صدر جدول برسیم.

 

 

اخبار داغ 

اختلاف نظر هیات مدیره استقلال برای انتخاب سرمربی | گزینه ها؛ اول فرهاد، بعد قلعه نویی و نکونام سعید آذری: به مددی گفتم نمی توانم سرمربی فولاد را به استقلال بدهم دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت جدول کفش طلای 21-2020؛ لواندوفسکی فاصله اش را بیشتر کرد دربی مرگ و زندگی در مادرید؛ از کم شدن فاصله با صدرنشین تا از دست دادن شانس قهرمانی

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۳۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)

گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن را مشاهده می کنید.

دانلود (5MB)

دیگر خبرها

  • افشاگری درباره دستکاری تازه دولت رئیسی در مصوبات بودجه ۱۴۰۳
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • بنر توهین‌آمیز در دستان دومفریز؛ جشن قهرمانی اینتر، رقیب همشهری را عصبانی خواهد کرد
  • تونل افتخار بازیکنان تورینو برای اینتر، قهرمان سری‌آ در فصل 2023/24 / فیلم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • گل دیدنی آندره آیو به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-۲ لوآور)
  • خلاصه بازی یوونتوس و آث میلان + فیلم
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده