Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی از ارائه ۶۷۰ هزار خدمت به جامعه هدف توسط بسیج جامعه پزشکی خبر داد. - اخبار استانها -

محسن ذاکریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: بسیجیان جامعه پزشکی همگام با دیگر بسیجیان در جبهه‌های حق علیه باطل حاضر بودند و از جمله حضورهای موثر پزشکان بسیجی می‌توان به بمباران شیمیایی 8 اسفند ماه سال 63 بیمارستان صحرایی حضرت فاطمه‌الزهرا(س) اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در دو سال اخیر 670 هزار خدمت با اعتبار 9 میلیارد تومان توسط بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی صورت پذیرفت که از جمله آن می‌توان خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان، زائران پیاده حسینی و رضوی و مبتلایان به کووید- 19 اشاره کرد.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان‌رضوی با بیان اینکه در یک سال اخیر فعالیت شاخص پزشکان بسیجی در بحث مبارزه با کرونا بوده است، خاطرنشان کرد: در ایام بحران کرونا پژوهشگران و متخصصان با وجود شرایط سخت تحریمی واکسن ضدکرونا را در کشور تولید نمودند و مردم هم در کنار آسیب‌دیدگان از کرونا حضوری قهرمانانه در قالب رزمایش مواسات و طرح شهید سلیمانی داشتند و در یک سال اخیر جلوه‌ای ناب و خاص از برکات انقلاب اسلامی به تصویر کشیده است.

تیم بسیج پزشکی لرستان به زندانیان خدمات پزشکی رایگان ارائه دادند+تصاویرتیم بسیج پزشکی لرستان به منطقه عشایری زاغه اعزام شد5 تیم بسیج پزشکی لرستان به منطقه عشایری بخش پاپی اعزام شد + تصاویر

ذاکریان با اشاره به اینکه در یک ساله اخیر تجلیل‌هایی از مدافعان سلامت داشتیم و نمونه‌های آن در روزهای پزشک و پرستار بود، تصریح کرد: در این یک ساله کرونایی از 200 نفر از مدافعان سلامت مبتلا به کووید 19 عیادت کردیم و در کنار آن به دیدار خانواده معزز شهدای مدافع سلامت نیز رفتیم و در مراسم بزرگداشت سالروز تاسیس بسیج جامعه پزشکی هم نام و یاد این عزیزان را گرامی می‌داریم.

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری همواره تاکید بر محرومیت‌زدایی دارند و بی‌شک همگان در مسیر تحقق این مهم نقش‌آفرینند که یکی از گروه‌ها پزشکان بسیجی هستند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی با ذکر این نکته که باید در مسیر توسعه و تعالی کشور در تمامی عرصه‌ها از جمله حوزه سلامت جهادگونه در میدان حاضر شویم، تاکید کرد: در حوزه تولید علم و بسیاری از حوزه‌های دیگر کارهای نکرده بسیاری داریم و نباید نسبت به کارهای کرده احساس غرور کنیم و بگوییم دینمان را به انقلاب اسلامی و شهدای والامقام ادا کرده‌ایم.

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی خراسان رضوی بسیج پزشکی یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی

محمدرضا واحدی جو در گفت‌وگو با قدس خراسان اظهار کرد: واکسیناسیون زائران حج عمره از امروز آغاز شده و تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی ادامه داد: این واکسیناسیون بر طبق زمان بندی انجام شده برای ۶۹ کاروان به تدریج در این یک هفته عملیاتی می‌شود که واکسیناسیون ۳۹ کاروانی که از مشهد و دو شهر فریمان و چناران هستند در مرکز درمانی امام خمینی (ع) مشهد انجام و زائران ۳۰ کاروان دیگر نیز در ۱۱ مرکز سایر شهرستان‌های خراسان رضوی به همان روال زمان بندی شده‌ای که کاروان‌ها اعلام شده انجام می‌پذیرد.

وی بیان کرد: تزریق واکسن مننژیت چهار ظرفیتی در این مرحله از واکسیناسیون برای کلیه زائرانی که طی دو سال گذشته این واکسن را دریافت نکردند الزامی است اما آن‌هایی که ۲۲ فرودین ۱۴۰۱ به قبل واکسن مننژیت را تزریق کردند یا تزریقی نداشتند ملزم به دریافت این واکسن به دلیل احتمال افزایش شیوع این بیماری در تجمعات هستند.

واحدی جو در پاسخ به این پرسش که آیا برای سفر حج عمره تزریق واکسن کرونا نیز انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تزریق واکسن کرونا برای حجاج وجود ندارد و سایر واکسن‌ها از جمله آنفولانزا نیز با نظر پزشک خواهد بود.

مدیر مرکز پزشکی حج و زیارت خراسان رضوی بیان کرد: معاینات پزشکی بیش از ۹ هزار عمره گزاری که قرار است از خراسان رضوی به سزرمین وحی سفر کنند که چندی قبل آغاز شد به پایان رسید که با این وجود همه آماده مهیا شدن شرایط سفر هستند.
 

هاشم رسایی‌فر

دیگر خبرها

  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • ارائه خدمات پزشکی رایگان در منطقه محروم بارز و شوارز
  • هیچ موردی از بیماری مالاریا در غرب خراسان ثبت نشده است
  • بیمارستانی برای درمان محرومین/ اینجا خدمت حال و هوای دیگری دارد
  • خدمت رسانی گروه‌های جهادی در مناطق کمتر برخوردار خانمیرزا
  • لزوم بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی