Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - کوره‌های آجرپزی در نوش‌آباد به دلیل عدم استفاده از فیلتراسیون مناسب به عامل تشدید آلایندگی هوا تبدیل شده و نارضایتی شهروندان را نیز به دنبال داشتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  آران و بیدگل، آلودگی هوا طی روزهای اخیر در کشور و منطقه کاشان و آران و بیدگل به یک معضل تبدیل شده است و این در حالی است که برخی از واحدها به رغم تذکرات اداره حفاظت محیط زیست اقدامات لازم زیست محیطی را انجام ندادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوره‌های آجرپزی در شهر نوش‌آباد یکی از آن واحدهایی هستند که متأسفانه از سیستم فیلتراسیون مناسبی برخوردار نیستند و همین موضوع باعث شده است تا علاوه بر آلودگی هوا تخلیه نخاله های این کوره‌ها در حاشیه جاده فیض‌آباد آلودگی زیست محیطی را نیز به دنبال داشته باشد.

شناسایی کوره آجرپزی دوره ساسانی در مسیر دیوار " تمیشه" /کاوش‌های باستان‌شناسی ادامه دارد"آجرپزی" صنعتی به قدمت هزاره‌ها / میل کوره‌های ملایر ثبت ملی می‌شودروایت تسنیم از صبر و مشقت پای کوره‌های آجرپزی/کسب رزق حلال پای آتش داغ+تصاویر

سیدعباس نگهبان در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه این کوره‌ها علاوه بر دود بخار آب نیز دارند، اظهار داشت: این موضوع باعث می‌شود تا فیلتراسیون به خوبی صورت نگیرد و اثربخشی لازم را نداشته باشد و بر همین اساس تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه یکی از راهکارهای فیلتراسیون این کوره‌ها استفاده از فیلترهای ضدآب است، افزود: متأسفانه با وجود تحریم‌ها و وارداتی بودن این فیلترها امکان استفاده از آنان وجود ندارد و از این رو شرکت‌های دانش بنیان در این راستا چاره‌اندیشی وارد عمل شدند.

 گزارش از زهرا جمالی 

انتهای پیام/803/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کوره های آجرپزی کوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۲۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسوسان صنعتی - باد آورده

جاسوسی و متوجه شدن رازهای دیگران همیشه حاصل عملیات پیچیده و عجیب و غریب نیست در طول جنگ سرد بارها و بارها چنین گنج های باد آورده ای از فناوری های نظامی نصیب هر دو طرف شده که گاه مسیر نظامی یکی از طرفین را متحول کرده است.

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3076229 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • مقصر هدر رفت ۳۰ هزار لیتر نفت کوره محکوم شد
  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • وزیر اول ایرلند شمالی خشونت‌ها در غزه را نسل کشی خواند
  • ببینید | روایت خبرگزاری فارس از ترفند جدید کلاهبرداری از مردم
  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • پاکسازی ۳ کیلومتر از حریم رودخانه در ساوجبلاغ
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی بیش از پیش منزوی شده اند