Web Analytics Made Easy - Statcounter

  محمد فیض روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به برگزار نشدن نمایشگاههای بهاره بدلیل شرایط کرونایی و رعایت دستورالعمل های بهداشتی افزود: امسال بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، به‌هیچ‌عنوان فروش تجمعی کالا به‌صورت حراج یا نمایشگاه  نخواهیم داشت  اما طرحی  به عنوان نمایشگاهی به وسعت ایران برگزار می شود که اتحادیه هایی که به طور معمول کالاهای آنها در این ایام پر مصرف است همچون  کیف و کفش ، پوشاک و خواروبار ، آجیل و قنادان و لوازم خانگی در آن شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی  تصریح کرد: برهمین اساس؛ واحدهای صنفی با مراجعه به اتحادیه هایشان لیست کالاها و قیمت مورد نظر و درصد تخفیف   خود را تحویل آنها می دهند .

وی اضافه کرد: اتحادیه ها نیز بررسی های لازم را انجام داده و با  تایید قیمت ها،  واحدهای صنفی متقاضی می توانند در برگه a4، کدشناسایی واحد صنفی، درصد تخفیف و شرایط برای ورود به مغازه در وضعیت کرونا در هر مرحله از داخل شدن شهروندان به واحد صنفی را در معرض دید عموم قرار دهند.

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان اظهار داشت: اصناف می توانند با مراجعه به easnaf.ir  در این جشنواره شرکت کنند .

وی قیمت و کیفیت را دو مولفه موثر در فروش کالاها عنوان و بیان کرد: استقبال از واحدهای صنفی شرکت کننده در این طرح به دو مولفه اصلی قیمت و کیفیت بستگی دارد .

فیض همچنین   از اجرای طرح دیگری به عنوان جشنواره نوروزی مجازی ۱۴۰۰ همزمان با برگزاری جشنواره نمایشگاهی به وسعت ایران خبر داد و اظهار داشت: واحدهای صنفی می توانند علاوه بر جشنواره در فضای حقیقی در این جشنواره نیز شرکت کنند  تا در صورت نیاز به بسته شدن اصناف در شرایط کرونایی،  بتوانند فروش خود را در فضای مجازی داشته باشند. 

بیش از ۱۱۰ هزار واحد صنفی در گیلان فعال است.

برچسب‌ها رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان رشت وزارت صنعت معدن و تجارت گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر

 عبدی اظهار کرد: در ادامه اجرای طرح نظارت بر اماکن عمومی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی شهرستان اهر به همراه نمایندگان اتحادیه‌های صنفی نظارت بر فعالیت صنوف را در سطح این شهرستان در دستور کار خود قرار داده و از واحد صنفی بازدید کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح طی هفته جاری از تعداد ۷۲ واحد صنفی بازدید به عمل آمد که تعداد ۱۸ واحد صنفی متخلف اعم از (سمساری، خواربار، کافه خانه و دفتر مشاوره ازدواج) به علت عدم رعایت قوانین صنفی و عدم توجه به اخطار‌هایی داده شده پلمب شد و متصدیان واحد‌های صنفی متخلف با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اهر با اعلام تداوم و تشدید این طرح‌ها و اقدامات کنترل و نظارت پلیس گفت: با صنوف و افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نکنند نیز برخورد قانونی خواهد شد و از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • اهدای تسهیلات نوسازی به واحدهای فرسوده روستایی کرمانشاه
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • مشتریان به نشان استاندارد و اصالت قطعات خودرو توجه کنند
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت