Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان به اظهارات اخیر بسکتبال NBA که از ورودش به مسائل سیاسی دفاع کرده است، پاسخ داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر می‌رسد جدال لفظی میان زلاتان ابراهیموویچ و لبران جیمز همچنان ادامه خواهد داشت. پس از آنکه ستاره سوئدی میلان از ستاره NBA به خاطر ورودش به مسائل سیاسی انتقاد و به او توصیه کرد که تمرکزش را روی ورزش بگذارد، جیمز پاسخ داد که هرگز چنین کاری را انجام نمی‌دهد ضمن اینکه پیام‌های ایبرا در انتقاد از دولتمردان سوئد را به او یادآوری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(چند سال پیش ابراهیموویچ مدعی شد که رویکرد رسانه‌ها و دولتمردان کشورش در مورد او به خاطر رگ و ریشه‌اش تبعیض‌آمیز و نژادپرستانه است).

زلاتان اما ضمن تأکید بر موضع قبلی خود، تأکید کرد حرف‌هایی که درباره سوئدی‌ها زده بود برخلاف تصور لبران جیمز سیاسی نبوده بلکه صرفاً در نقد تبعیض‌نژادی بوده و این دو مقوله با یکدیگر تفاوت دارند.

ستاره 39 ساله میلان درباره پاسخی که بازیکن سرشناس تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز به او داد، گفت: نژادپرستی و سیاست دو مقوله کاملاً متفاوت هستند. ما ورزشکاران مردم دنیا را با هم متحد می‌کنیم اما سیاست بین جوامع تفرقه می‌اندازد. ورزش جایی است که هر کسی می‌تواند به آن وارد شود و از او استقبال می‌شود. ورزش به این کاری ندارد که شما اهل کجا هستید. کاری که انجام می‌دهیم برای متحد کردن مردم جهان است. کارهای دیگر را انجام نمی‌دهیم چون در آنها سررشته و تخصص نداریم وگرنه من هم الان می‌توانستم وارد سیاست شوم. این پیام من است. ورزشکاران باید ورزشکار باشند و سیاستمداران هم سیاستمدار.

کاپیتان سابق تیم ملی سوئد در ادامه به ماجرای دیگری لفظی اخیرش با روملو لوکاکو در دربی میلان در جام حذفی ایتالیا اشاره کرد و گفت با همه تنشی که به خاطر این درگیری بین او و مهاجم اینتر به وجود آمد از او کینه‌ای به دل ندارد.

زلاتان که این هفته در فستیوال موسیقی سن‌رموی ایتالیا شرکت می‌کند، در پاسخ به این سؤال که اگر میزبان مراسم که هوادار اینتر است از روملو لوکاکو دعوت به عمل ‌‌آورد او چه واکنشی نشان خواهد داد، گفت: اگر لوکاکو می‌خواهد بیاید، از او استقبال می‌کنم. اتفاقاتی که بین ما رخ داد در زمین بازی می‌ماند. با او هیچ مشکلی ندارم.

گفته شده که قرار است زلاتان ابراهیموویچ در فستیوال موسیقی سن‌رمو به همراه سینیشا میهایلوویچ - سرمربی صرب تیم بولونیا که جزو دوستان او است- یک اجرای دو نفره داشته باشد.

ایبرا در این خصوص گفت: امیدوارم او نداند که چطور باید آواز بخواند تا هر دوی ما در یک سطح باشیم.

پاسخ لبران جیمز به زلاتان: او خودش سال 2018 از نژادپرستی حرف می‌زد

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: میلان لبران جیمز زلاتان ابراهیموویچ میلان لبران جیمز زلاتان ابراهیموویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل الجزیره، با گذشت بیش از ۲۰۰ روز از آغاز تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، ارتش این رژیم نتوانسته هیچیک از اهداف از پیش اعلام شده را در خصوص بازگرداندن اسرا و یا نابودی جنبش حماس محقق کند. همین مساله باعث شده درگیری های لفظی و اختلافات میان مقامات صهیونیست تشدید شود.

در همین خصوص وزیر شهرک سازی در رژیم صهیونیستی در گفت و گو با رادیو ارتش این رژیم گفت: کابینه اسراییل در حال فدا کردن همه چیز برای بازگرداندن ۲۲ یا ۳۳ اسیری است که شایستگی زندگی و حیات ندارند.

این سخنان وزیر شهرک سازی رژیم صهیونیستی باعث شد یائیر لاپید رئیس جریان مخالف در این رژیم واکنش نشان دهد.

لاپید در واکنش به این وزیر صهیونیست تاکید کرد: کابینه اسراییل متشکل از ۲۲ یا ۳۳ عضو تندرویی است که حق زندگی ندارند.

این در حالی است که اوضاع در اراضی اشغالی متشنج تر شده و شهرک‌نشینان صهیونیست شب گذشته نیز به تظاهرات اعتراضی خود علیه «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و کابینه وی ادامه دادند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که صدها شهرک‌نشین صهیونیست در برابر ساختمان وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در «تل‌آویو» دست به تظاهرات زده و خواهان امضای توافق مبادله اسیران میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که شهرک‌نشینان معترض خیابان «بیگن» تل‌آویو را با هدف اعمال فشار جهت اقدام برای خارج‌کردن اسیران صهیونیست از نوار غزه مسدود کردند.

خانواده‌های اسیران صهیونیست نزد مقاومت فلسطین در نوار غزه خواهان نشست فوری با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی برای اطلاع از رویکرد جدید توافق مبادله اسیران میان این رژیم و مقاومت فلسطین در نوار غزه شدند.

کد خبر 6093864

دیگر خبرها

  • مورایس از سوال درباره ستاره های سپاهان عصبانی شد و نشست را ترک کرد
  • انصارالله: به هر تجاوزی از خاک مبدا پاسخ می‌دهیم
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • درخشش سر یک اسب در تصویر جدید «جیمز وب»
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • پایان فصل بیست و یکم لبران جیمز؛ چه سرنوشتی در انتظار پادشاه است؟
  • نمای حیرت‌انگیز اسب سیاه آسمان از نگاه تلسکوپ فضایی جیمز وب / عکس و فیلم
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • فقط 3 قهرمان به مبارزه در جام حذفی ایران ادامه می‌دهند