Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در جمع خبرنگاران گفت: از چند ماه پیش و با همکاری سازمان جهاد کشاورزی، خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید در استان انجام شده و با رعایت تمام شیوه نامه‌های بهداشتی نسبت به بسته‌بندی و ذخیره‌سازی میوه شب عید مردم با کیفیت مناسب اقدام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: اهالی استان می‌توانند بدون نگرانی از ۲۵ اسفند با حضور در ایستگاه‌ها و میادین مختلف توزیع میوه شب عید نسبت به خرید آن اقدام کنند که انتظار می‌رود در این زمینه با توجه به شرایط حساس کرونا صف‌های طولانی شکل نگیرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: ۳۰۰ تن سیب قرمز از باغات مشگین‌شهر و ۵۰۰ تن پرتقال که از استان مازندران خریداری شده با قیمت مصوب به هموطنان ارائه خواهد شد.

صادقی در مورد قیمت مصوب سیب و پرتقال شب عید افزود: هنوز قیمت این محصولات مصوب نهایی نشده، ولی در جلسه هفته آینده ستاد تنظیم بازار استان اردبیل در این زمینه تصمیم‌گیری شده و در موعد مقرر توزیع این اقلام را آغاز خواهیم کرد.

او در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در حال حاضر کنترل و نظارت بر بازار در قالب ۸۰ اکیپ بازرسی تلفیقی با سایر دستگاه‌های اجرایی استان در حال انجام است که این بازرسی‌ها و نظارت‌ها تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اضافه کرد: صنوف مجاز هستند درصد قانونی و سود متعارف را برای فروش محصولات خود در نظر بگیرند و خارج از این قاعده، هرگونه گران‌فروشی پیامد‌های ناگواری را برای اصناف به همراه خواهد داشت و با تشکیل پرونده حتی واحد صنفی آن‌ها پلمب خواهد شد.

صادقی از اصناف و کسبه استان خواست تا در این ایام پرترافیک خرید و فروش، از هرگونه گران‌فروشی و دریافت سود غیرمتعارف پرهیز کرده و حتماً برچسب قیمت‌ها را روی محصولات خود نصب کنند تا بدون اینکه صنفی تعطیل یا پلمب شود، بازاریان به فعالیت خود ادامه دهند.

او با رد شایعه تعطیلی بازار از ۱۵ اسفندماه با مصوبه ستاد کرونا بیان کرد: با توجه به شرایط زرد و آبی کرونا در مناطق مختلف استان، به هیچ وجه قرار نیست بازار و واحد‌های صنفی تعطیل شود، ولی انتظار می‌رود با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی کمترین آسیب را در این ایام از فعالیت اصناف شاهد باشیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل اظهار کرد: بهترین راه در کنترل و همچنین ارائه گزارش‌های مردمی از تخلفات، سامانه ۱۲۴ است که هموطنان در هر ساعت می‌توانند شکایت خود را از این طریق اعلام کنند.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: میوه شب عید شیوه نامه های بهداشتی تنظیم بازار اکیپ بازرسی معدن و تجارت استان اردبیل رئیس سازمان صنعت شب عید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، صالحی گفت: با هدف تأمین کالا‌های مورد نیاز جامعه، از نیمه دوم اسفند پارسال تا کنون، بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی تنظیم بازار به این شهرستان اختصاص یافته است که به‌منظور کنترل قیمت در حال توزیع هستند.

او افزود: اقلام طرح تنظیم بازار به میزان ۸ تن برنج وارداتی هندی، ۵ تن شکر، ۴ تن گوشت منجمد بوده که با نرخ مصوب دولتی در این شهرستان توزیع شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان اظهارداشت: توزیع برنج هندی با قیمت کیلویی ۳۵هزار تومان و همچنین شکر با قیمت کیلویی ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان و گوشت منجمد کیلویی ۳۱۰ هزار تومان در فروشگاه اقتصاد مقاومتی توسط اتحادیه تعاونی روستایی سپیدان عرضه شده است.

صالحی یادآور شد: همچنین شش و نیم تن میوه شب عید شامل سیب سفید و قرمزبه قیمت ۲۶ هزار تومان، پرتقال هر کیلو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و خرما کیلویی ۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان تأمین و در سطح شهرستان توزیع شد.

او گفت: در روز‌های آینده مرغ منجمد نیز برای کنترل بازار مرغ گرم در شهرستان توزیع خواهد شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سپیدان تصریح‌کرد: به منظور مقابله با گران‌فروشی و احتکار اقلام و کالا‌های اساسی، بازرسی از فروشگاه‌های مربوط، توسط بازرسان این مدیریت و اتاق اصناف شهرستان به‌طور منظم صورت‌می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • اعتراض به کسر از حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • توزیع رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی با دلار چند نرخی!
  • طرح ملی ممنوعیت توزیع رایگان کیسه‌های پلاستیکی در اردبیل