Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@18:51:18 GMT

سهام آسیا اقیانوسیه رشد کرد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۳۹۰۷

سهام آسیا اقیانوسیه رشد کرد

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، سهام آسیا اقیانوسیه در معاملات امروز، چهارشنبه، تحت تأثیر گزارشی که نشان می‌داد بخش خدمات چین در ماه گذشته به رشد خود ادامه است، رشد کردند.

شاخص کایچین مارکیت مدیران خرید شرکت‌های خدماتی چین از ۵۲.۰۰ واحد در ماه ژانویه به ۵۱.۵ واحد در ماه فوریه رسید. رقم بالاتر از ۵۰ واحد به معنای رشد این بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جامع‌ترین شاخص سهام آسیا اقیانوسیه ام‌اس‌سی‌آی بدون سهام ژاپن ۰.۶۵ درصد رشد کرد در حالی که نیکی ژاپن ۰.۴۰ درصد بالا آمد.

در بازار چین کامپوزیت شانگهای ۱.۲۳ درصد جهش کرد و هانگ‌سنگ در هنگ‌کنگ ۱.۷۸ درصد به ارزش خود افزود.

ای‌اس‌اکس استرالیا و کوسپی کره‌جنوبی به ترتیب ۰.۸۲ درصد و ۰.۸۶ درصد رشد کردند.

در بازار ارز، دلار با افت سود اوراق قرضه آمریکا افت کرد و نرخ برابری آن با ین ژاپن و یوآن چین به ترتیب به ۱۰۶.۸۶ واحد و ۶.۴۶۵ واحد رسید.

کد خبر 5160620

منبع: مهر

کلیدواژه: بازار سهام اسیا بازار سهام دلار وزارت نیرو قیمت دلار بانک مرکزی ایران بازسازی سوریه شاخص کل بورس اقتصاد آمریکا وزارت جهاد کشاورزی بورس تهران قیمت نفت ویروس کرونا قیمت طلا اوراق قرضه آمریکا ایالات متحده امریکا بازار سهام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۳۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند

به گزارش همشهری آنلاین، تعداد مجوزهای کاغذی که تا روز هفتم اردیبهشت به شناسه یکتا تبدیل شده است به ۴۵۲ هزار و ۴۸ مجوز رسید که از این تعداد سهم اصناف ۴۲۴ هزار و ۵۷۶ مجوز است.

در بین دستگاه‌ها بیشترین تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا از سوی سازمان ملی استاندارد، اصناف، وزارت ورزش و جوانان و سازمان نظام پزشکی انجام شده است. هر یک از این دستگاه ها به ترتیب ۲۴.۳ درصد، ۱۷.۶ درصد، ۸.۴ درصد و ۳.۳ درصد از کل مجوزهای کاغذی صادره خود را به شناسه یکتا تبدیل کرده اند.

گفتنی است؛ در میان استان ها بیشترین تبدیل مجوز کاغذی به شناسه یکتا در استان های لرستان، گیلان، چهارمحال و بختیاری و خراسان جنوبی صورت گرفته است. در هر یک از استان های مذکور به ترتیب ۱۲.۷ درصد، ۱۲.۷درصد، ۱۰.۶ درصد و ۸.۸ درصد از مجوزهای کاغذی صادره به شناسه یکتا تبدیل شده است.

براساس این گزارش کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی به ترتیب در استان های گلستان، کرمان، بوشهر، فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان صورت گرفته است.

لازم به ذکر است، از ۲۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۳ مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند. آن دسته از فعالان اقتصادی که هنوز شناسه یکتا ندارند یعنی نامشان در qr.mojavez.ir نیست می‌توانند با گوشی همراه خود و ورود فقط ۳ کد (شماره‌سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوزها (mojavez.ir)، به‌سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

کد خبر 847080 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت امور اقتصاد و دارایی اصناف

دیگر خبرها

  • برپایی میز خدمت تبدیل مجوزهای کاغذی در بازار و مترو تهران | ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا تبدیل شد
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا/ از ۲۵ اردیبهشت، مجوزهای کاغذی بی‌اعتبار می‌شود
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • سازمان ملی استاندارد صدرنشین جدول تبدیل دستگاهی
  • کاهش تورم ماهانه اجاره مسکن به کمتر از میانگین ۸ ساله
  • ارزش بازار آلفابت از ۲ تریلیون دلار گذشت
  • ۱۷ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها از بازار سهام خارج شد
  • آخرین آمار از وضعیت تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا | این ۶ استان کمترین میزان تبدیل مجوزهای کاغذی به الکترونیکی را داشته‌اند