Web Analytics Made Easy - Statcounter

خدرویسی ، گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون نیکوکاران حمیلی حدود یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقد به نیازمندان اهدا کردند.

جمشید خدرویسی، رئیس کمیته امداد حمیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال جشن نیکوکاری در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی خاطر نشان کرد:، افزود: امیدواریم این میزان کمک با توجه به آغاز هفته احسان ونیکوکاری افزایش قابل توجهی یابد. 

 

رئیس کمیته امداد حمیل تصریح کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده از خیران نیکوکار؛ پیش از پایان سال نو به دست نیازمندان و مددجویان تحت حمایت که شناسایی شده اند خواهد رسید. 

 

 خدرویسی افزود: کمیته امداد بخش حمیل در جلب و جذب مشارکت های مردمی در سال جاری بسیار خوش درخشیده است، و امسال خیران نیکوکار حدود پنج میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد به نیازمندان حمیلی اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این نهاد شناسنامه نیازمندی تمام خانوارهای مددجو را در اختیار دارد، تاکید کرد: تمامی کمک های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه نیکوکاران و براساس نیازهای خانوارهای مددجو توزیع می شود.

 

خدرویسی در پایان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این نهاد کمک های از قبیل توزیع بسته های معیشتی، مواد ضد عفونی و طبخ غذای گرم در برنامه های خود داشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع کرده است.

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیته امداد حمیل جشن نیکوکاری کمک به نیازمندان کمک خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از پرداخت ۵۶۰ میلیارد ریال انواع زکات در استان خبر داد و گفت: این زکات جمع آوری شده شامل ۳۵۸ میلیارد ریال زکات فطریه، ۳۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال زکات کفارات، ۵۷ میلیارد ریال زکات واجب و ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال زکات مستحب بوده است.
جمال شیبه افزود: زکات جمع‌آوری شده برای امور محرومین و نیازمندان، کمک به تهیه جهیزیه، هزینه در بخش درمان، استفاده در حوزه تحصیل، آزادی زندانیان و احداث و مرمت مسکن نیازمندان صرف می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور با حضور معاون رييس جمهور/همت ۱۰۰ میلیارد تومانی خیرین
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • ۶ لژیونر در آستانه فتح جام/ قهرمانی اروپا در یک قدمی سردار آزمون
  • تکمیل مجتمع فرشته جنوبی تبریز تا پایان امسال
  • جمع آوری ۵۶۰ میلیارد ریال زکات در خوزستان
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه
  • بهسازی باند فرودگاه کرمانشاه تا پایان نیمه نخست سال
  • ایران در آستانه پرتاب ماهواره از پایگاه فضایی چابهار
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی کمیته امداد برای مددجویان