Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری هرمزگان در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان با انتقاد از افزایش هزینه حمل خودرو‌ها به وسیله لندینگ کرافت از اسکله بندر پُهل شهرستان بندرخمیر به جزیره قشم گفت: مبلغ عوارض اخذ شده برای حمل خودرو در این مسیر متناسب با خدمات ارائه شده نیست و تا زمان ارائه خدمات مطلوب، اخذ عوارض باید ۴۰ درصد کاهش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افزایش کرایه حمل خودرو به جزیره قشم

صالحی همچنین با اشاره به اهمیت تثبیت اراضی در جلوگیری از تصرف‌های غیر قانونی، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این حوزه جدیت بیشتری داشته باشند و با اجرای کامل طرح کاداستر (نقشه حدنگار) از تصرف‌های غیر قانونی جلوگیری کنند.

او افزود: شهرداران سراسر استان باید موضوع تغییر کاربری‌های غیرمجاز و هرگونه تعرض به حقوق مردم را به سرعت پیگیری کنند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: واحد‌های صنعتی مکلف به تخصیص ۲۵ درصد از محوطه خود برای ایجاد فضای سبز و کاشت درخت هستند و صنایع مستقر در غرب بندرعباس نیز باید نسبت به تقویت فضای سبز پیرامون خود اقدام کنند.

رئیس شورای حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و منابع طبیعی استان به تشدید فعالیت زمین‌خواران در ایام تعطیل نیز اشاره کرد و خطاب به مسئولان گفت:در تعطیلات نوروز باید تیم‌های ویژه‌ای مامور مراقبت از اراضی ملی باشند و از هرگونه تصرف غیر قانونی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جزیره قشم لندینگ کرافت اراضی ملی حمل خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک خودرو در استان خبر داد . - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، یدالله ملکی با تاکید بر نظارت مستمر بازار لاستیک خودرو، گفت: در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و جلوگیری از سودجویی منفعت‌طلبان و با توجه به تداوم التهاب بازار تایر سواری در سطح عرضه، تعزیرات حکومتی با متخلفان برخورد قانونی می‌کند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی مازندران افزود: بازرسی از مراکز توزیع عمده لاستیک و خرده فروشان با استفاده از همه ظرفیت‌ها به‌منظور برخورد ایجاد ثبات در بازار با حضور رئیس شعبه تعزیرات حکومتی و بازرسان صمت و اصناف برای جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت لاستیک خودرو اجرا می‌شود.

 ملکی گفت: کنترل و نظارت بر وضعیت بازار کالا و پایش وضعیت تامین و توزیع لاستیک خودرو، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی به موقع به شکایات و گزارش‌های مردمی از جمله اهداف طرح نظارتی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • جلوگیری از تغییر کاربری و ویلاسازی غیرمجاز در ۵۰ هکتار از اراضی ملی
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • بهبود جاده های روستایی و شهری پاکدشت به سرعت پیگیری شود
  • سفر حدود ۷ میلیون گردشگر با وسیله نقلیه شخصی به قشم
  • جلوگیری از حفر چاه غیر مجاز در کهگیلویه
  • جلوگیری از ۲۱۲ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی لرستان
  • قیمت خودرو‌های تسلا کاهش می‌یابد