Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه از رشد بیش از دو برابری اراضی کشاورزی بیمه شده استان در سال جهش تولید خبر داد.

 رشید امینی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تاکنون 205 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان کرمانشاه زیر پوشش بیمه رفته، اظهار کرد: امسال پیش‌بینی کرده بودیم سطح اراضی زراعی بیمه شده استان به 200 هزار هکتار برسد که این هدفگذاری محقق شده و احتمالا این سطح بیشتر هم خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امینی با اشاره به اینکه امسال تاکنون افزایش بیش از دو برابری اراضی کشاورزی بیمه شده استان را در مقایسه با سال گذشته داشته ایم، گفت: سال زراعی گذشته در مجموع 86 هزار هکتار از اراضی استان تحت پوشش بیمه رفته بود.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی استان کرمانشاه اضافه کرد: بیشترین اراضی استان در شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آباد غرب و سنقروکلیایی زیرپوشش بیمه رفته‌ است.


زارعان نخود بهاره و غلات برای بیمه کردن اراضی خود عجله کنند

امینی در ادامه با اشاره به اجرای طرح جهش تولید با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای افزایش پوشش بیمه‌ای اراضی کشاورزی در سال جاری، گفت: در این طرح  که افزایش پوشش بیمه اراضی کشاورزی را در سال جهش تولید دنبال می کند، توافق شده  173 هزار هکتار از اراضی دیم استان در قالب طرح جهش تولید زیر پوشش بیمه برود که تاکنون 85 درصد این هدفگذاری محقق شده است.

وی با بیان اینکه طرح جهش تولید مزارع نخود بهاره، گندم دیم، جو دیم، حبوبات و گیاهان علوفه ای را شامل می شود، گفت: در راستای اجرای بهتر طرح جهش تولید و برای حمایت از زارعان با تلاش‌های صورت گرفته مهلت بیمه اراضی کشاورزی در طرح جهش تولید تا 20 اسفند ماه تمدید شده است.

وی در ادامه با اشاره به پرریسک بودن کار کشاورزی، از کشاورزان خواست تا در فرصت داده شده نسبت به بیمه کردن اراضی خود اقدام کنند، چون در صورت بروز خسارت تنها مرجعی که می تواند به داد کشاورزان برسد، بیمه است.


 انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بیمه کشاورزی بیمه اراضی کشاورزی سال جهش تولید كرمانشاه اراضی کشاورزی طرح جهش تولید هزار هکتار پوشش بیمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۴۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، رضا تحویلیان مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، گفت : یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است. وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است. مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد. تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند

دیگر خبرها

  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان کرمانشاه
  • تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • تشدید برخورد با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه
  • جهش تولید در ۶۰ هزار هکتار اراضی دیم چهارمحال و بختیاری
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است
  • تولید ۵.۵تن گندم آبی در هر هکتار از مزارع لرستان