Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، نخستین رویداد ملی رقابت تیم‌های دانشجویی در کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی واحدهای یاسوج و گچساران با حضور دکتر نور محمد علیپور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید حکمت الله هاشمی پور مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویر احمد و سایر مسئولان آغاز بکار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر علیپور در این مراسم ضمن خیر مقدم به دانشجویان و اساتید حاضر در رویداد، بر اهمیت برگزاری کرسی های آزاداندیشی در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در دانشگاه ها تاکید کرد و گفت: "آزاداندیشی" یکی از نیاز‎های امروز جوانان ما به‎ویژه در دانشجویان و دانشگاهیان است که با تأکید مقام معظم رهبری، به عرصه عمل وارد شده است.

وی افزود: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه ها موجب تقویت روحیه نقد پذیری، ایجاد تفکر خلاق و نقاد و ایجاد شور و نشاط برای ارایه راهکارها و حل بسیاری از مسائل می شود.

دکتر علی پور در ادامه در خصوصی چگونگی برگزاری این رویداد در دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: رویداد ملی کرسی‌های آزاد اندیشی دانشگاه های آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از 11 اسفندماه در واحد یاسوج آغازشده و در این جشنواره که ۱۶ تیم از دانشگاه های آزاد اسلامی واحدهای یاسوج، گچساران و دهدشت در حال رقابت هستند تا هفته آینده ادامه دارد .این رویداد همزمان با سراسر کشور با حضور چهار گروه فرهنگی ، یک گروه اجتماعی و یازده گروه سیاسی در حال انجام است.

وی افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی با هدف تضارب آرا میان تفکرات مختلف، ایجاد فضای مطلوب برای بیان آزادانه و مسئولانه اندیشه‌ها، ارتقاء فرهنگ نقدپذیری، ایجاد تفکر خلاق و نقاد و ایجاد شور و نشاط، تقویت انگیزه های ارتقائ دانش و آگاهی در میان دانشگاهیان، ایجاد بستر مناسب برای تشویق و زمینه سازی فرایند تولید علم و توانمندسازی دانشجویان برای مقابله با هجمه‌های تبلیغاتی و شبهه افکنی ها در فضای مجازی برگزار می شود .

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد یاسوج، خاطر نشان کرد: در این رویداد از اساتید واحد و بعضاً سایر دانشگاه های استان برای داوری و اجرا استفاده شده و به صورت حضوری و مجازی توامان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود. همچنین دو تیم موافق و منتقد هر موضوع با رقابت هر تیم حدود ۳۰ دقیقه به بیان نظرات و دیدگاه‌های خود می‌پردازند و در پایان اساتید داور طبق آیین نامه های موجود به داوری تیم ها می پردازند و تیم‌های برتر استانی و کشوری در این رقابت‌ها مشخص و جوایز و لوح تقدیر به آنان اهدا خواهد شد.

برخی از قسمت های این رویداد به دلیل شرایط کرونایی در واحد گچساران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ملیحه آدینه کد خبر: 1090162 برچسب‌ها رقابت تیم‌های دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رقابت تیم های دانشجویی کرسی های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه کرسی های آزاداندیشی کرسی های آزاد دانشگاه ها واحد یاسوج تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود

محمد آدیگوزل‌زاده، دبیر برگزاری کنگره شهدا در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در دهم خرداد خبر داد و اظهار کرد: این کنگره مهم‌ترین راه خنثی‌سازی تهدیدات دشمنان در محیط‌های دانشگاهی بوده و همان‌گونه که رهبر معظم انقلاب نیز همواره تأکید دارند؛ باید شهدا را به‌عنوان الگوی جوانان معرفی کرد.

وی افزود:‌ در هفته‌های اخیر در راستای اجرای برنامه‌های«سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، اقدامات مؤثری صورت گرفته ازجمله یادواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های فرهنگی و دیدار با خانواده معظم شهدای دانشگاه که با مدیریت کنگره در سطح استان در حال اجرا است.

دبیر برگزاری کنگره شهدا عنوان کرد: اقدامات مختلفی از قبیل ساخت یادمان شهدای استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال، فضاسازی، دیوارنگاره‌ها، نصب عکس شهدا، نامگذاری اماکن به نام شهدا، تبلیغات شهری به مناسبت کنگره شهدا انجام و پیش‌بینی شده و به همین منظور هماهنگی‌هایی درباره ساخت تیزر تبلیغاتی اجلاسیه، تولید و پخش مستند روایی از شهدای استان تهران، ضبط مستند شفاهی خانواده شهدا و منسوبین و پادکست زندگینامه شهدا در دست اقدام است.

آدیگوزل‌زاده بیان کرد: جلسات استانی با مجموعه اعضای دست‌اندرکار این کنگره بزرگ در حال انجام بوده و آمادگی لازم برای برگزاری«سومین کنگره دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران» در روز دهم خرداد وجود دارد. بخش زیادی از اسناد و آثار شهدا در راستای اجرای کنگره جمع‌آوری و مستندسازی و تعداد زیادی از زندگینامه‌ها و آثار شهدا تبدیل به کتاب شده است.

وی تأکید کرد: پیش از این تولیداتی با محور شهدا شامل ابعاد مختلف زندگی و وصیت‌نامه‌های شهیدان تولید و در صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شده؛ البته با برگزاری این کنگره ۲۰ مستند از مجموعه ۷۰ شهید گرامی، تولید و آماده پخش است و به نحو ویژه‌تری تولیدات در حوزه شهدا استمرار می‌یابد.

 دبیر برگزاری کنگره شهدا گفت: همه ارکان و تولیدات کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران همانند دو دوره قبل با محور دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در حال انجام بوده و این یکی از دستاورد‌های بزرگ کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است. پیش از این نیز شورای سیاست‌گذاری و کمیته‌های این کنگره ازجمله کمیته مالی، فرهنگی، تدارکات و پشتیبانی، فناوری و فضای مجازی، روابط عمومی و تبلیغات، انتظامات و نظارت و بازرسی فعالیت خود را آغاز کرده‌اند. همچنین به‌زودی اهم فعالیت‌های کمیته اجرایی اعلام و در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مهمان «بی واسطه» شد +فیلم
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس آغاز شد
  • آغاز ضبط مناظره‌های تلویزیونی در صدا و سیمای مرکز فارس
  • آغاز رقابت داوطلبان کنکور در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز نوبت اول کنکور/ رقابت داوطلبان گروه‌های ریاضی و انسانی در نخستین روز
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین