Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@15:06:55 GMT

اختصاص بودجه جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در مترو

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۷۸۰

اختصاص بودجه جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در مترو

مدیرعامل شرکت مترو تهران با تأکید بر اعمال ردیف بودجه مشخص جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در شبکه خطوط مترو گفت: مجریان خطوط مختلف باید در بودجه سنواتی خود، این موضوع را لحاظ کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دوازدهمین نشست کمیته مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مترو تهران، با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران در این جلسه با تأکید بر اعمال ردیف بودجه مشخص جهت تمهیدات پدافند غیرعامل در شبکه خطوط مترو و انجام اقدامات ضروری مدیریت بحران در ایستگاه ها گفت: مجریان خطوط مختلف باید در بودجه سنواتی خود، این موضوع مهم را نیز لحاظ کنند.   موضوع دیگری که در این نشست مطرح شد، بررسی گزارش اخیر فرونشست‌های پایتخت خصوصاً در مناطق جنوبی شهر بود و مقرر شد از ظرفیت مطالعاتی قرارداد شرکت مترو با دانشکده مهندسی نقشه‌برداری دانشگاه تهران در این خصوص استفاده شود.   تنظیم تفاهم‌نامه مشترک مترو با سازمان اورژانس کشور جهت سیر مراحل اداری، جمع‌آوری اطلاعات مکانی فضاهای زیرسطحی تهران،‌ استفاده از شرح خدمات مورد تائید سازمان پدافند غیرعامل کشور و انتخاب مشاور ذیصلاح جهت انجام مطالعات مدیریت بحران و پدافند غیرعامل از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در نشست اخیر بود.   در پایان این جلسه، ‌برگزاری مانور عملیات اطفاء حریق در ایستگاه بوستان لاله (از خط 6) که اوایل اسفند انجام شد،‌ مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در مانورهای آتی، از ظرفیت ستاد بحران شهرداری مناطق، استفاده بیشتری شود.   انتهای پیام/
منبع: فارس

منبع: دانا

کلیدواژه: پدافند غیرعامل شرکت مترو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود

جانشین سازمان‌ پدافند غیرعامل کشور گفت: بر اساس دستورالعمل‌های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی‌های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار محسن ساسانی امروز_ سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در نشست مشترک با استاندار سمنان اظهار کرد: با قاطعیت عرض می کنم که امروز هیچ عملیات نظامی قادر نیست در تمام کشور ما در یک لحظه سامانه سوخت‌رسانی ما را قطع کند، اما بحث حملات رایانه‌ای از مواردی است که باید از لحاظ پدافند غیرعامل بیش از پیش مورد توجه باشد.

وی افزود: بر اساس دستورالعمل های پدافند غیرعامل، باید ۳۰ درصد نانوایی های سطح استان سمنان دوگانه‌سوز شود و برای شهرهای بزرگ، نانوایی سایر پیش‌بینی شود.

جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشور با تاکید بر اینکه پیش‌بینی و پیشگیری، دو اصل بسیار مهم در حوزه پدافند غیرعامل است، خاطرنشان کرد: طراحی، سازماندهی، تجهیز، آموزش، تمرین و رزمایش ارکان اصلی دستیابی به آمادگی در حوزه پدافند غیرعامل است.

ساسانی تصریح کرد: فرمانده مقابله با شرایط اضطراری و بحران و فرماندهی عملیات در سطح استان، استاندار هر استان است.

وی ادامه داد: یکی از سیاست‌های اصلی ما در بحث پدافند غیرعامل، توجیه و توضیح متقابل در خصوص سیاست‌ها و سازوکار اجرایی پدافند غیرعامل است که این مهم برای آمادگی بیشتر در تمام سطح کشور، در دستور کار ما قرار دارد.

کد خبر 749299

دیگر خبرها

  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • ۳۰ درصد نانوایی‌های سمنان دوگانه‌سوز شود
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • ۲۱۰۰ اتوبوس در خطوط تهران فعالیت می‌کنند + فیلم
  • کندی سرویس‌دهی در خط ۵ مترو تهران
  • جشن تکمیل خطوط یک تا هفت پایان سال برگزار می‌شود
  • جشن تکمیل خطوط هفت‌گانه مترو تا پایان سال جاری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران