Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@23:36:58 GMT

نتایج انتخابات روی تصمیم مسی تاثیر نمی گذارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۵۸۳۴

نتایج انتخابات روی تصمیم مسی تاثیر نمی گذارد

نتایج انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا روی آینده ستاره آرژانتینی تاثیر نخواهد گذاشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، اگر یک نام باشد که بیش از هر موضوع دیگری باشگاه بارسلونا را نگران می کند، آن لیونل مسی است. ستاره آرژانتینی در فصل نقل و انتقالات تابستانی در آستانه ترک تیم کاتالانی قرار داشت اما در نهایت در این تیم ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهاجم آبی اناری ها در یک مصاحبه اعلام کرد نمی داند در فصل آینده (۲۲-۲۰۲۱) برای بارسلونا بازی خواهد کرد یا نه و در پایان فصل جاری تصمیم گیری می کند. قرارداد مسی سی ام ژوئن به پایان می رسد و او از یکم ژانویه ای که گذشت آزاد است تا با هر باشگاهی مذاکره کند. تاکنون پاری‌سن ژرمن بیش از دیگر تیم های برای امضای قرارداد با ستاره آرژانتینی علاقه نشان داده است. 

در این میان انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هفتم مارس (یکشنبه هفته آینده) برگزار می شود تا جانشین خوسپ ماریا بارتومئو که چند ماه قبل استعفا داده بود مشخص شود. به نظر می رسید این انتخابات روی تصمیم مسی هم تاثیر بگذارد و اگر خوان لاپورتا رییس باشگاه شود کاپیتان آرژانتینی هم در این تیم بماند. با این حال بر اساس اعلام مانو کارنیو، خبرنگار برنامه ال لارگرو شبکه SER نتایج انتخابات روی آینده لئو تاثیر نخواهد گذاشت. 

مسی منتظر است فصل پایان یابد و سپس تصمیم بگیرد. او می خواهد از پروژه باشگاه در سال های پیش رو آگاه شود و بر اساس آن تصمیم گیری کند. هم برای بارسا و هم لالیگا جدایی ستاره آرژانتینی یک فقدان بزرگ خواهد بود چون باید با بهترین فوتبالیست تاریخشان خداحافظی کنند. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليونل مسی تیم فوتبال بارسلونا ستاره آرژانتینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۵۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • اعلام آمادگی قالیباف ، متکی ، ذوالنوری ، آقاتهرانی ، رسایی و حاجی‌بابایی برای ریاست مجلس
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • اعتماد بارسا به ستاره‌اش: دستمزد ۱۲ میلیونی در راه است
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم