Web Analytics Made Easy - Statcounter

«چطور جون دل؟ برقراری عزیز؟» امکان ندارد اهل فضای مجازی باشی و این تکیه کلام‌ها به گوش‌ت نرسیده باشد. صاحب صدا و تصویر هم حالا برای کاربران فضای مجازی آشناست. سهیل سنگرزاده ورزشکار ایرانی ساکن آمریکا که این روزها با ویدیوهای انگیزشی‌اش که دستمایه شوخی کاربران شده، چهره‌ای آشنا برای مردم است و همین جملات برای او نزدیک به دو میلیون فالوور دست و پا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در چند روز گذشته نام سهیل سنگرزاده با چیزی بیشتر از ویدیوهای انگیزشی و مطالب کمدی شنیده می‌شود. برخی رسانه‌ها این بدن ساز ایرانی را با استناد به اظهارات چند شاکی، متهم به کلاهبرداری و فریب زنان کرده اند.

رکنا در این باره نوشته که سهیل سنگرزاده "مبلغ ۵۰ هزار دلار از یک خانم ایرانی مقیم استرالیا به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری  کرده است."  همچنین گفته که گردنبند سنگرزاده که در ویدئوهای او دیده می شود به همراه ۳۵۰ هزار دلار از زن دیگری سرقت شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان هم ویدئویی منتشر کرده که در آن فردی که خود را قربانی سهیل سنگرزاده معرفی کرده علیه او اتهاماتی مطرح می کند. او در این باره می گوید: «من از طریق مادر سهیل با او آشنا شدم و سهیل به من ابراز عشق کرد ابتدا عشقش را باور نکردم الان سهیل را کاملا می‌شناسم. او می‌گفت عاشقم است، اما تا اقامت آمریکا را گرفت و زمانی که من بعد از کلی خرج کردن به سهیل و پیشرفتش در امریکا دیگر خرجی به او ندادم من را رها کرد و در خانه شخصی ایرانی که پولدار است و به گفته خود سهیل تعداد زیادی خانه در آمریکا دارد زندگی می‌کند. یک روز خانمی از استرالیا تماس گرفت و گفت سهیل از من مبلغ زیادی به بهانه سرمایه گذاری در املاک کلاهبرداری کرده است، پولی که برای برادر و پدرم می‌فرستادم، اما سهیل از سادگی من استفاده کرد و این پول را بالا کشید.»

۴۷۲۳۲

کد خبر 1492020

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: فضای مجازی چهره ها در اینستاگرام کلاهبرداری سهیل سنگرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!

در ادامه خیزش دانشگاههای آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، صدها دانشجو در ایالت‌های مختلف به دست نیروهای پلیس دستگیر شدند. تظاهرات‌ها علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه در ده‌ها دانشگاه آمریکایی در جریان است و در حال سرایت به کشورهای دیگر است. نتانیاهو آمریکا را به خوبی می‌شناسد و به همین دلیل می‌داند که انفجار این انقلاب دانشجویی ممکن است تا سرنگونی کابینه آپارتاید اسرائیل متوقف نشود، به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075619 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن
  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در استان سمنان/کلاهبردار به دام پلیس افتاد
  • مراقب کلاهبردار‌ها باشید؛ بیمه سلامت با مردم تماس نمی‌گیرد
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • افزایش خشم چین علیه اتهام زنی‌های جاسوسی از طرف آلمان
  • پوستر/ آزادی؛ نام بُتی در غرب!
  • دیپلمات ایرانی: فراموش نکنیم جنگ آمریکا علیه ویتنام را جنبش دانشجویی متوقف کرد
  • شکایت ۱۵ میلیاردی علیه پورتو به خاطر طارمی
  • تحریم مشترک سه کشور علیه ایران | از اشخاص تا هواپیما و کشتی!