Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@03:04:27 GMT

محرومیت و کسر امتیاز در انتظار حریف استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۶۴۴۷

محرومیت و کسر امتیاز در انتظار حریف استقلال

باشگاه الاهلی عربستان روزهای خوبی را سپری نمی کند و رسانه های سعودی از احتمال محرومیت نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز این باشگاه خبر می دهند.

به گزارش مشرق، باشگاه الاهلی عربستان طی روزهای اخیر درگیر بحران های عجیبی شده است و قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان برای آنها از دست رفته به نظر می رسد و حتی خبرهایی مبنی بر تغییرات بر روی نیمکت این تیم نیز شنیده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الاهلی در 4 بازی گذشته خود متحمل دو شکست شده و دو تساوی نیز کسب کرده است و با توجه به اختلاف 9 امتیازی با صدر جدول و قرار گرفتن در رده چهارم، به نظر می رسد قهرمانی برای آنها از دست رفته باشد و حالا نیز خبر می رسد ممکن است این باشگاه تا پایان ماه میلادی با محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی و کسر امتیاز مواجه شود.

برنامه دیوانیه عربستان شب گذشته اعلام کرد که باشگاه الاهلی به دلیل شکایت دژانینی تاوارز مهاجم کیپ وردی و سابق خود در آستانه کسر امتیاز و محرومیت قرار دارد. این بازیکن که در سال 2018 به الاهلی پیوست، به دلیل عدم پرداخت دستمزد قراردادش را با این باشگاه فسخ و راهی ترابزون اسپور ترکیه شد.

دژانینی که در طی 56 مسابقه موفق شد 32 گل برای الاهلی به ثمر برساند و 10 پاس گل نیز بدهد، به دلیل عدم دریافت مطالباتش از از باشگاه سابقش شکایت کرده است و چنانچه الاهلی تا پایان ماه مارس میلادی مطالبات این بازیکن را پرداخت نکند، با کسر امتیاز و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی مواجه خواهد شد.

علاوه بر این، از باشگاه الاهلی خبر می رسد که عبدالله مومنه رئیس این باشگاه در آستانه اخراج از سمت خود قرار دارد. مومنه که در تابستان 2020 از سوی وزارت ورزش عربستان به عنوان مدیرعامل الاهلی منصوب شد، نتوانست انتظارات را برآورده کند و چندی پیش عمر السومة و محمد العویس ستاره های الاهلی در مصاحبه هایی به شدت از عملکرد مومنه انتقاد کردند. ستاره های الاهلی بیش از 4 ماه است که حقوق خود را دریافت نکرده اند و گفته می شود در تابستان پیش رو، تعداد زیادی از بازیکنان این تیم جدا خواهند شد.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا عربستان محرومیت الاهلی عربستان باشگاه الاهلی کسر امتیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نوشاد عالمیان که با سه پیروزی متوالی در مرحله مقدماتی مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان واردجدول اصلی شد، امروز شنبه نخستین دیدار خود در این جدول را برگزار می کُند.

«کائو چنگ جوی» از چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در این دیدار است. او ۱۹ ساله بوده و در رده ۲۹ جهان قرار دارد.

نوشاد عالمیان در صورت پیروزی در این دیدار وارد جدول یک شانزدهم نهایی می شود.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان تا ٢١ اردیبهشت در ریاض ادامه دارد. امیر حسین هدایی دیگر نماینده ایران در این رقابت هابود که با شکست در اولین دیدار مقدماتی خذف شد.

جمیل لطف الله نسبی هدایت پینگ پنگ بازان  ایران را بر عهده دارد.

کد خبر 6096368 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • نوشاد عالمیان با عبور از سد چینی به جمع 32 نفر برتر گرندپریکس عربستان راه یافت
  • تداوم بردهای عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • پینگ پنگ باز قدرتمند چین تایپه‌ حریف نوشاد در گرند اسمش عربستان
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • استمرار بردهای پیاپی نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • تشکر روبرتو فیرمینو از هواداران الاهلی پس از برد مقابل ضمک: سه امتیاز بزرگ / فیلم