Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-27@21:03:48 GMT

ابهامات درباره بررسی FATF وجود دارد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۶۷۳۱

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همچنان ابهامات درباره بررسی FATF وجود دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   آقای محسن رضایی در نشست خبری افزود: در جلسه مشترک با وزرا و معاونان رئیس جمهور، سوالات مجمع تشخیص مصلحت نظام مطرح شده است و مجمع منتظر پاسخ مستند و مکتوب دولتی‌ها در فروردین ماه است تا پس از آن در جلسات بعدی مجمع به جمع بندی برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: اینکه گفته می‌شود برخی اعضای مجمع خواستار بررسی دو لایحه اف‌ای تی اف پس از انتخابات ریاست جمهوری هستند، درست است، زیرا برخی اعضا معتقدند در صورت تعیین تکلیف این دو لایحه، دولت فعلی قادر به مذاکرات نخواهد بود و باید منتظر دولت آینده بود، اما این نظر مجمع تشخیص مصلحت نظام نیست.

آقای رضایی در ادامه با بیان اینکه دهه پنجم انقلاب دهه سرنوشت ساز کشور ماست گفت: دهه پنجم انقلاب که دو سال از آن گذشته است با دهه‌های دوم، سوم و چهارم کاملا متفاوت است. دهه پنجم چیزی شبیه دهه اول انقلاب است چه از نظر فرصت‌ها و چه از نظر تحریم ها.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام اضافه کرد: چله دوم و گام دوم انقلاب باید کاملا فرهنگی و اقتصادی باشد و دولت آینده هم باید با نگاه به این موضوع شکل بگیرد.

وی افزود: مردم به همه مسائل آگاهند و دولت آینده باید متفاوت از دوره‌های قبل باشد. برچسب ها: محسن رضایی ، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ، ابهامات ، بررسی ، اف ای تی اف

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ابهامات بررسی اف ای تی اف مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۶۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی

دریافت 499 MB کد خبر 6088488

دیگر خبرها

  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • روزنامه شرق: بهترین فرصت مذاکره مستقیم با آمریکا را از دست ندهید! / اجرای برجام و FATF اولویت نظام پس از عملیات وعده صادق
  • آزمایشگاه‌های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • آزمایشگاه های طبی کمترین شکایت را در نظام پزشکی دارند
  • امام جمعه تهران خطاب به متدینین: انگ زدن به یکدیگر مصلحت نیست
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • انتقاد دبیر کل حزب مجمع ایثارگران از حذف اندیشه و تصاویر امام
  • پیشرفت چشمگیر ایران در کنترل بیماری مالاریا / پیشتازی در گسترش نظام تشخیص آزمایشگاهی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند