Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیک‌انجام گفت: کانون فرهنگی «ثقلین» مسجد جامع فومن با برگزاری برنامه‌های مستمر از فعال‌ترین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فومن محسوب می‌شود.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت ۱۸ اسفند، سالروز تاسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اظهار کرد: اولین ویژگی کانون‌های مساجد مردمی بودن آنهاست که خالص، بی‌تصنع و بی‌تکلف هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد به دلیل برخاستن از مردم، روحیه ای مردمی دارند افزود: حتی بحث کرونا نتوانست مانع برنامه‌ها و فعالیت‌های کانون‌های مساجد شود و این بچه‌های مسجد بودند که در این ایام خوش درخشیدند.

 

وی گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در ایام شیوع کرونا نیز با اجرای برنامه کمک‌های مومنانه و اطلاع‌رسانی روش‌ها و شیوه‌های مبارزه با کرونا، فرهنگ‌سازی و ضدعفونی معابر نقش مهمی در راستای مبارزه با کرونا و همکاری و تعامل با دستگاه‌های فعال در این حوزه داشتند.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه مساجد محوری‌ترین نهاد انقلاب اسلامی هستند تصریح کرد: شهرستان فومن دارای 33 کانون فرهنگی هنری مساجد است که از این میان کانون فرهنگی هنری ثقلین مسجد جامع فومن با برگزاری برنامه‌های مستمر از فعال‌ترین کانون‌ها محسوب می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن خواستار تربیت هنرمندانی شد که خیزشگاه آنان مسجد است و خاطرنشان کرد: هنرمندان مسجدی نیز طلایه‌داران هنر متعهد هستند و می‌توانند اتفاقات خوبی را در عرصه‌ی فرهنگ و هنر رقم بزنند.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی کانون های مساجد کانون فرهنگی فرهنگی هنری هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، احسان آهنگرافزود: این  بسته های گوشت قربانی مشارکتی ماه شوال به همت موسسه و کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه کبری سلام الله علیها قم وبا همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا شبکه ۳ سیما توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران جهت کمک به نیازمندان آبرومند و مسجدی فراهم شد.

وی تصریح کرد نیازمندان از قبل به همت مدیران مسئول کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مازندران شناسایی شده اند وبسته ها در جامعه هدفی. اعضای کمیته امداد امام. بهزیستی و زنان بی سر پرست یا بد سرپرست یا قشر آسیب پذیر جامعه تفسیم می‌گردد

آهنگر بیان کرد: از زمانیکه کرونا آغاز شده در این طرح خیرین محترم در اول هرماه قمری بسته های گوشت را آماده کرده  ودر اختیار نیازمندان آبرومندقرار می‌گیرد وهربسته آن ۱.۵ کیلوگرم استکه جمعا ۱ تن میباشد و ارزش تقریبی آن حدود ۷۵۰تا ۸۰۰ میلیون تومان می‌باِشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین