Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولیدی صنایع دستی زندانیان در مرکز خرید قلهک افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - نمایشگاه معرفی و فروش محصولات تولیدی صنایع دستی زندانیان با حضور قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه افتتاح شد.

در این مراسم که محمدی قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه، مختاری مدیرعامل بنیاد تعاون زندانیان و علیرضا نبی کارآفرین برگزیده کشور حضور داشتند، از محصولات این نمایشگاه بازدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم محمدی قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه، گفت: مهمترین هدفی که کیفرشناسان برای اعمال مجازات لحاظ می‌کنند بحث اصلاح و تربیت است که تبلور عینی آن بنیاد تعاون زندانیان است.

قائم مقام حوزه ریاست قوه قضاییه ادامه داد: بنیاد تعاون زندانیان نقش محوری از طریق اشتغال و حرفه آموزی زندانیان دارد، درست است که رویکرد اصلی زندان اصلاح و تربیت است؛ اما باید بتوانیم حرفه به زندانیان بیاموزیم تا آن‌ها بتوانند بعد از آزادی از این حرفه بهره‌مند شوند.

محمدی تاکید کرد: بنیاد تعاون می‌تواند در نقش خودکفایی زندانیان و معیشت زندانیان و خانواده‌‎ها نقش بی بدیلی داشته باشد و امید است این نمایشگاه در حد گسترده‌تر باشد تا مردم بدانند زندانیان چه محصولاتی را می‌توانند تولید کنند.

گفتنی است در این نمایشگاه آثاری همچون تابلو‌های مسی، ظروف آبگینه، کیف‌های چرمی دست دوز، ظروف میناکاری، میز‌های کنده‌کاری شده با چوب و چرم، ظروف فیروزه‌کوبی، تابلو‌های فرش و معرق از جمله صنایعی هستند که در این نمایشگاه که در مرکز خرید قلهک واقع شده، عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: مرکز خرید قلهک نمایشگاه صنایع دستی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نمایشگاه صنایع دستی بنیاد تعاون صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران در خصوص مطلب درج شده در یک سایت با عنوان «عبور آزادراه از قلب تاریخ مازندران» گفت: مطالعات احداث پروژه آزادراه قائم شهر - ساری در سال ۱۳۹۲ آغاز شد و در ه‍مان زمان شرکت توسعه آزادراه‌های کشور مسیر پیشنهادی را از اداره‌کل میراث‌فرهنگی وقت استعلام کرد.   حسین ایزدی افزود: با بررسی پیمایشی از مسیر پیشنهادی مشخص شد چند اثر تاریخی در مسیر آزادراه مذکور قرار دارد بنابراین با بررسی و اعلام نظر کارشناسان مسیر آزاد راه تغییر داده شد و علاوه بر آن شرکت توسعه آزاد راه‌های کشور متعهد شد چنانچه در حین انجام کار به گورستان تاریخی و یا آثاری دیگر برخورد کند کار متوقف و اداره‌کل میراث‌فرهنگی را در جریان قرار دهد.   او با اشاره به سرکشی و بازدید کارشناسان و یگان حفاظت از اجرای پروژه آزادراه، گفت: اطلاعات ارایه شده در مستند منظر ناشناخته و مغفول باستان‌شناسی قائم‌شهر از نواقص علمی برخوردار است و غیر کارشناسی و مردود است.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران افزود: تپه گردکوه جمنان قائم شهر تا روستای واسکس در لیست آثار ملی کشور به ثبت رسیده و تحت حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قرار دارد و هرگونه تخریب و دخل و تصرف در آثار ملی برخورد قانونی شده و متخلفان به مراجع قانونی معرفی خواهند شد.

آزادراه قائم شهر - ساری با بیش از ۴۴ کیلومتر طول و ۳۶ متر عرض از قائم شهر شروع می‌شود و با عبور از زمین‌های کشاورزی روستا‌های این شهرستان پس از گذر از ساری به سورک در شهرستان میاندرود امتداد می‌یابد.

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • دومین جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر اردبیل با شرکت ۷ کشور خارجی
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • ادعای عبور آزادراه قائمشهر_ ساری از محوطه تاریخی پایه علمی ندارد