Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بهمن مرادنیا روز چهارشنبه در چهارمین قرارگاه استانی مبارزه با سرقت فرماندهی انتظامی کردستان اظهار داشت: با توجه به اینکه بیشتر جرایم سرقت در این استان مربوط به سرقت‌های خرد و عمدتا تجهیزات مخابراتی و شرکت برق و سایر دستگاه‌های خدمات رسان است باید تدبیری اندیشده شود که مردم خود را مسوول حفاظت از این اموال بدانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: سرقت از اموال عمومی ادارات باید به حداقل برسد و تمامی دستگاه‌های اجرایی حراست و نگهبانی دارند و قابل پذیرش نیست که اموال آنها به سرقت برود و باید مصوب شود که توسط اهمال کاران جبران خسارت شود.

مرادنیا یادآور شد: برای کاهش سرقت در ایام عید نوروز نیز باید تمامی معتادان متجاهر جمع آوری شوند تا در این ایام شهروندان احساس آرامش داشته باشند.

استاندار کردستان گفت: یکی از اولویت های پلیس باید کنترل و نظارت بر عملکرد کسانی باشد که اجناس دزدی را خریداری می کنند و اگر جایی برای خرید اموال سرقتی وجود نداشته باشد دیگر سرقت معنایی نخواهد داشت.

وی اظهار داشت: مجموعه دستگاه‌های دولتی باید در راستای پیشگیری از وقوع سرقت اقداماتی انجام دهند تا وقوع سرقت در استان به حداقل برسد.

وقوع سرقت‌ها در کردستان ۱۴ درصد رشد یافت

فرمانده انتظامی کردستان نیز در این جلسه با بیان اینکه این استان در سال جاری شاهد افزایش وقوع جرایم سرقت به میزان ۱۴ درصد بوده است اظهار داشت: امسال در بیشتر نقاط کشور شاهد افزایش جرایم سرقت بودیم که کردستان با ۱۴ درصد جز استان هایی است که کمترین میزان رشد را داشته است.

سردار علی آزادی با بیان اینکه این استان از نظر جمعیت و وسعت در رتبه ۱۶ کشور قرار دارد افزود: اما به دلیل فرهنگ مردم کردستان، اقدامات پیشگیرانه و اقدامات انتظامی در وقوع جرایم سرقت در رتبه ۲۶ کشور قرار دارد.

سردار آزادی اضافه کرد: کسب رتبه اول کشوری در کشف جرایم سرقت توسط پلیس آگاهی از جمله دلایل پایین بودن میانگین سرقت در این استان است.

وی یاد آور شد: با این وجود باید تلاش کرد تا وقوع تنوع جرایم از جمله سرقت همه باید تلاش کنند و با انجام تدابیر بیشتر پیشگیرانه نسبت به تحقیق این ه هدف اقدام کرد.

۱۴۰ سارق و مالخر در کردستان دستگیر شدند

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان هم گفت: در سال جاری پلیس آگاهی استان موفق شده در قالب کشف ۹۷۰ پرونده در ۱۳۰ رزمایش مقابله با سرقت ۱۴۰ سارق و مالخر را شناسایی کند.

سرهنگ عبدالله فاتحی اظهار داشت: در سال جاری پلیساگاهی کردستان ۷۹ درصد از جرایم مربوط به این حوزه از جمله سرقت را کشف کرده اند که در ابن زمینه حدود ۴۰ درصد افزایش عملکرد نسیت به سال گذشته داشتیم.

وی یاد آور شد: در این مدت همچنین ۳۰ باند حرفه ای سرقت و ۲ سرقت مسلحانه در استان کشف شده و تمام اعضای آن نیز دستگیر و روانه زندان شده اند.

سرهنگ فاتحی خاطر نشان کرد: در سال جاری ۷۹ درصد سرقت های انجام شد جز سرقت های خرد بود از این رو می توان بسیاری از این جرایم را اقدامات پیشگیرانه کاهش داد.

برچسب‌ها کردستان سنندج انتظامی استانداری کردستان بهمن مرادنیا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج انتظامی کردستان سنندج انتظامی استانداری کردستان بهمن مرادنیا اخبار کنکور سال جاری جرایم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است

ایسنا/کردستان استاندار کردستان گفت: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

 اسماعیل زارعی کوشا امروز شنبه (۸ اردیبهشت‌ماه) در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با اشاره به اینکه در هر جلسه شورای برنامه ریزی استان ۲ دستگاه اجرایی گزارش برنامه و اجرای کار خود را باید ارائه دهند، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای برنامه‌ریزی استان کردستان و لزوم مشارکت در جلسات آن برای همه‌ی دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

وی، در ادامه جهش تولید را تکلیفی دانست که رهبری بر عهده همه گذاشتند، افزود: توفیق در تحقق شعار سال مستلزم ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است.

استاندار کردستان مطالبه تحقق شعار سال از سوی همه را یک وظیفه مهم ذکر کرد و ادامه داد:تحقق شعار سال بی شک جز با مشارکت مردم اتفاقی نمی افتد لذا باید به این مساله هم توجه اساسی شود.

وی تاکید کرد که جهش تولید فقط یک فرایند کمی نیست، بلکه این مهم شامل کیفیت هم می شود به عنوان مثال در بخش کشاورزی افزایش کیفیت در کشت و تولید محصولات کشاورزی باید در دستور کار قرار گیرد.

 استاندار کردستان، با اشاره به اینکه برنامه های رشد تولید باید براساس شاخص عددی مشخص باشد، خاطرنشان کرد: در امر تولید فرمانداران و بخشداران با توجه به ظرفیت موجود در منطقه و با مشارکت دادن مردم در راستای افزایش تولید و ثروت اقدام کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • بیشترین و کمترین سرقت‌ها در کدام شهرهای استان کرمان رخ می‌دهد؟
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کاهش ۶.۱ درصدی پرونده‌های مستوجب تعزیر در تهران
  • توفیق در تحقق شعار سال نیازمند ایجاد فضا برای ارائه ایده و طرح از سوی مردم است
  • کاهش ۶.۱ درصدی ورودی پرونده‌های سرقت مستوجب تعزیر به دادگستری
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • شناسایی مهم ترین عامل تصادفات درون‌شهری در کردستان
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی در کردستان