Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی با بیان اینکه "مسئولان شهرخودرو باید بدهی خود به ورزشگاه امام رضا(ع) را تعیین تکلیف کنند" گفت:‌ متأسفانه آقای حمیداوی؛ مالک باشگاه ۲ماه است پاسخگوی هیچکس نیست. - اخبار استانها -

علیرضا تاج فیروز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  مشهدمقدس، پیرامون مشکلات تیم شهرخودرو اظهار داشت: مجموعه شهر خودرو بابت برگزاری دیدارهای لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا(ع) و همچنین انجام تمرین در این مجموعه، دارای بدهی است و تا پنجشنبه فرصت داده‌ایم که یا بدهی پرداخت کنند و یا اینکه حداقل این بدهی را تعیین تکلیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه شهرخودرو روز شنبه در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی دارد و تا آن زمان باید وضعیت بدهی حتما تعیین تکلیف و یا پرداخت شود گفت: با احتساب بدهی‌های قبلی شامل برگزاری بازی و زمین تمرین و چک‌های پاس نشده، مجموعه شهر خودرو تا هفته آینده رقم 803 میلیون تومان بدهکار است و باید این مسئله را مشخص کند که چگونه قرار است بدهی را پرداخت کند.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: چک اجاره زمین تمرین به مبلغ 80 میلیون تومان 2 ماه پیش برگشت خورده و یک چک نیز برای هفته آینده دارند.

مذاکرات جدی پرسپولیس با شهر خودرو برای جذب فرجیبازیکن شهر خودرو راهی بیمارستان شدوقتی در شهر خودرو پولی برای تست کرونا هم نیست/ وضعیت این باشگاه چه زمانی مشخص می‌شود؟

تاج فیروز گفت: بنده شاهد بودم که آقای فتاحی؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی در 2 هفته اخیر پیگیر مدیریت مسئله بدهی‌های شهر خودرو بوده‌اند تا این قضیه را مدیریت کنند اما متاسفانه آقای حمیداوی؛ مالک باشگاه 2 ماه است پاسخگوی هیچکس نیست و در همین حین مصاحبه‌ای داشته‌‌اند و عنوان کردند خودشان همچنان توان مدیریت مجموعه شهر خودرو را دارند و باعث شد همه کسانی که برای اداره شهر خودرو پا پیش گذاشته بودند عقب بکشند.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی با اذعان به اینکه "در مسئله بدهی‌های شهر خودرو، ما طرف حساب خود را نمی‌دانیم" اظهار داشت: در صحبتی که با رحمتی" سرمربی تیم و فتاحی؛ مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی داشتیم درخواست کردیم وضعیت بدهی تیم را تعیین تکلیف کنند؛ اصرار نکرده‌ایم که حتما پول پرداخت کنند بلکه انتظار داریم حداقل مسئله را روشن کنند؛ برای مثال می‌توانند برای دو ماه دیگر بابت بدهی خود چک بدهند؛ همه حرف ما از ابتدا نیر این بود اما این کار را نکردند؛ آقای وطنخواه؛ سرپرست باشگاه نیز تلفن‌ها را بی‌پاسخ گذاشته‌اند. 

تاج فیروز گفت: در این شرایط که مسئولان تیم پاسخگو نیستند ما نیز جلوی برگزاری بازی را گرفته‌ایم و این موضوع را رسما ابلاغ کرده‌ایم.

مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: در این مدت مجموعه شهر خودرو جدای از اینکه پول اجاره خود برای برگزاری بازی در لیگ برتر را ندادند پول اجاره زمین تمرین هم نداده‌اند و یک ریال پرداخت نکرده‌اند و ما همکاری کرده‌ایم.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا ع مجموعه شهر خودرو تعیین تکلیف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب گرایلو عصر امروز چهارشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی در چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه، سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار متر مکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی گفت: امید است انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های ترانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری بشود.

گرایلو اظهار کرد: با اتخاذ تمهیدات مناسب به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در مجتمع بزرگ بندر امام، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که بیش از ۲ برابر رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

کد خبر 6088182

دیگر خبرها

  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • فینال جام حذفی، جایی دور از پایتخت!
  • به لیگ برتر خوش برگشتی آقای جیمی واردی!
  • روز پرکار اورژانس در ورزشگاه یادگار امام تبریز
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • بهره برداری از توقفگاه خودرو‌های سنگین شهرک دانش، به زودی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • خودرو شخصی جواد خیابانی چیست؟
  • تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام امضا شد