Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز رقابت های نیم فصل دوم لیگ برتر و در روز اول آن سه تیم مربع صدر جدول به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

لیگ فوتبال ایران در پایان هفته شانزدهم چهار تیم را در بالای جدول می بیند . پرسپولیس با ۳۳امتیاز در صدر این رقابت هاست و سپاهان با ۳۱امتیاز به همراه تیم های استقلال ۲۷امتیازی و فولا ۲۶ امتیازی مربع قدرت این فصل لیگ برتر را تشکیل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس قهرمان چهار دوره گذشته این رقابت ها بعد از شروعی نامطمئن دوباره به ریل پیروزی برگشته و با شش برد پیاپی به تنهایی در صدر جدول جا خوش کرده است و پشت سر خودش رقبای آشنایی را می بیند که در این سالها و در لیگ حرفه ای ایران سابقه قهرمانی را در کارنامه خود دارند.

پرسپولیس با شش قهرمانی ، سپاهان با پنج قهرمانی ، استقلال با سه قهرمانی و فولاد خوزستان با دو قهرمانی تنور رقابت های لیگ بیستم را گرم نگه داشته اند و برای قهرمانی و در ادامه کسب سهمیه رقابتی جذاب را برای هواداران فوتبال ترسیم کرده اند.رقابتی که به نظر می رسد در صورت سهل انگاری هر یک از تیم ها به نفع رقبا تمام شود و شرایط را برای فرار آنها برای قهرمانی خیلی زودتر از گذشته فراهم کند.تجربه ثابت کرده است تیمی به مقام قهرمانی در رقابت ها می رسد که ثبات نتایجش بیش از تیم های دیگر باشد و در صورت از دست دادن امتیاز در کوران رقابت ها خیلی زود دوباره به عرصه امتیاز گیری و ثبت نتایج پیروزی برگردد.

نگاهی به نتایج پنج دیدار اخیر تیم های صدر جدول شرایط استقلال را بدتر از حریفانش نشان می دهد . اگر این نتایج در رقابت های استقلال در چند هفته آینده ادامه دار باشد ،استقلال خیلی زود باید رقابت برای کسب قهرمانی را با رقابت برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا عوض کند و هوادارانش دوباره شاهد قهرمانی تیمی دیگر باشند.

*پرسپولیس در پنج بازی گذشته خود با پنج برد و زدن ۹گل و بدون گل خورده آماری خیره کننده به جا گذاشته است.

*سپاهان در پنج بازی گذشته خود با چهار برد و یک شکست و زدن ۹گل و ۵ گل خورده ۱۲امتیاز کسب کرده است.

*فولاد در پنج بازی گذشته خود با سه برد و دو تساوی و زدن ۵گل و یک گل خورده ۱۱امتیاز کسب کرده است .

*استقلال در پنج بازی گذشته خود با یک برد،دو تساوی و دو شکست و زدن ۳گل و ۵گل خورده آماری در حد تیم قهرمان و یا کسب سهمیه به جا نگذاشته است.

در این شرایط با تغییر سرمربی استقلال همچنان منتظر اعلام نام سکاندار جدید است که از بین سه یا چهار کاندیدا انتخاب خواهد شد. آنها که این هفته با فولاد بازی دارند باید از آمار منفی عبور کنند البته اگر معطلی‌ها و طناب کشی هیئت مدیره ناکارآمد این باشگاه اجازه بدهد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فولاد خوزستان استقلال تهران پرسپولیس تهران فولاد خوزستان فولادمبارکه سپاهان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو رقابت ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد

مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور که انتخابی تیم ملی نیز بود، با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم بر سکوی دوم و سوم قرار گرفتند.

در نهایت نفرات برتر نیز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود، آماده می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • رسمی؛ پارما قهرمان سری بی در فصل 2023/24
  • حالا استقلال دست بالا را در قهرمانی لیگ برتر دارد
  • آمار باورنکردنی: با صلاح خیال‌تان راحت باشد!
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • هفته هشتم رقابت چابکسواران در کورس سراسری بهاره یزد
  • رسمی؛ آیندهوون قهرمان اردیویسیه در فصل ۲۰۲۳/۲۴ شد
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • شیراز قهرمان رقابت های کشتی آلیش بانوان