Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-08@13:11:42 GMT

رونمایی از سردیس سهراب مرادی در اصفهان/عکس

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۸۴۲۷

رونمایی از سردیس سهراب مرادی در اصفهان/عکس

آفتاب‌‌نیوز :

صبح امروز دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک بهمراه علیرضا رحیمی عضو هیات اجرایی،محسن میر سرپرست موزه ملی ورزش،محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته برای دیدار با استاندار،مدیر کل ورزش و جوانان استان و رونمایی از سردیس سهراب مرادی قهرمانی المپیکی کشورمان به اصفهان سفر کرد.

در مراسم رونمایی از سردیس قهرمان المپیکی کشورمان که با حضور علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری،رضایی استاندار، طباطبایی مدیر اداره کل ورزش و جوانان و دیگر مسئولان لشکری و کشوری استان برگزار شد،پس از رونمایی از تمبر یادبود و سردیس سهراب مرادی کلید و اسناد مالکیت یک واحد آپارتمان قهرمان جهان و المپیکی کشورمان که توسط یکی از خیرین استان تهیه شده بود از سوی مسئولین استانداری اصفهان به مرادی تقدیم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سهراب مرادی سردیس قهرمان المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با اشاره به احداث باغ مشاهیر اصفهان در این منطقه گفت: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت این باغ است و برای احداث آن ۲ هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: احداث باغ مشاهیر اصفهان با اعتبار ۲,۰۰۰ میلیارد ریال در سال جاری در دستور کار اقدامات عمرانی این منطقه قرار دارد.

وی با بیان اینکه باغ مشاهیر یکی از بزرگ‌ترین باغ‌های ایرانی خواهد بود که در زمان‌بندی مناسب و فشرده به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: اولویت نخست در احداث باغ مشاهیر، احداث پیاده‌رو و مسیر عبوری رینگ پیرامونی باغ مشاهیر و ایجاد عرصه فضای سبز و کاربری پارک است و در کنار آن کاربری گردشگری، فرهنگی و تفریحی هم خواهد داشت که به‌طور قطع کار ماندگار و ارزشمندی خواهد شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان ادامه داد: از شانزدهم فروردین سال جاری عملیات اجرایی محور سواره اطراف این پروژه با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال آغاز شد و در حال حاضر بستر کاملاً آماده است و در یک ماه آینده قسمتی از پروژه آسفالت می‌شود.

کارگر از پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی محور سواره اطراف احداث باغ مشاهیر خبر داد و خاطرنشان کرد: در این پروژه بیش از ۱۹ هزار متر مربع زیرسازی می‌شود و پس از آن حدود ۴۷۰۰ تن آسفالت‌ریزی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به احداث باغ مشاهیر اصفهان در منطقه ۵ شهرداری اصفهان اظهار کرد: معرفی ارزش‌ها، دستاوردها و زندگی مشاهیر از اهداف ساخت باغ مشاهیر است و برای طراحی آن نزدیک به ۹۰ اثر مشابه در جای‌جای جهان مورد بررسی قرار گرفت، مطالعات بومی‌سازی و در نهایت طرح بر مبنای معماری اصیل ایرانی، اقتباس شد.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه در نزدیکی باغ فرح‌آباد سابق قرار دارد و با توجه به تصاویر موجود از این باغ، ویژگی‌هایی از آن در طرح اقتباس شد.

وی با اشاره به اینکه کاربری باغ مشاهیر خانواده‌محور است و به مساحت ۲۲ هکتار گفت: فضای سبز، مسجد، فروشگاه صنایع دستی، کافه کتاب، میدان مرکزی، موزه قلب زمین، کوشک به مساحت ۱۲ هزار متر مربع، دیواره اصفهان و آمفی‌تئاتر با ظرفیت ۴۵۰۰ نفر بخش‌هایی از این باغ است.

کد خبر 751683

دیگر خبرها

  • حمایت ویژه از ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی خوزستان
  • اعتبار ۲ هزار میلیارد ریالی برای احداث باغ مشاهیر در اصفهان
  • آغاز عملیات اجرایی بزرگترین مجتمع پرورش اسب کشور در شهرکرد
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • المپیاد ورزشی فناورانه در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود
  • دیدار امیرعبداللهیان و نیچروان بارزانی
  • دیدار رئیس اقلیم کردستان عراق با امیرعبداللهیان
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • ۵۱ میلیون ایرانی گواهی‌نامه رانندگی دارند