Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه پرسپولیس در آخرین مراحل عقد قرارداد با شهریار مغانلو قرار گرفته است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر در راستای تقویت خط حمله این تیم مذاکرات زیادی با شهریار مغانلو و باشگاه سانتاکلارا برای دریافت رضایتنامه این بازیکن انجام داد.

در نهایت پس از توافق به عمل آمده بین طرفین و رایزنی‌های مغانلو و مدیربرنامه‌هایش در کنار پیگیری‌های باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت موفق شدند مبلغ مدنظر سانتا‌کلارا برای صدور رضایتنامه این مهاجم لژیونر را کاهش داده و با رقمی معقول‌تر با طرف پرتغالی به توافق برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته با توجه به خالی بودن حساب باشگاه پرسپولیس، مدیران این باشگاه با برخی اقدامات و پیگیری‌هایشان توانستند حدود ۵۰ هزار یورو خارج از منابع درآمدی باشگاه تأمین کرده و با واریز آن به حساب سانتاکلارا گام نهایی را برای دریافت رضایتنامه مغانلو بردارند.

همچنین مهاجم فصل گذشته پیکان هم با کاهش مبلغ درخواستی مدنظر خود موافقت کرد تا آخرین مراحل برای جذب این بازیکن طی شود. با این تفاسیر مغانلو در یک قدمی عقد قرارداد با پرسپولیس قرار گرفته است.

تنها عاملی که سبب تاخیر در سفر شهریار به ایران شده، منتظر بودن وی برای مشخص شدن جواب تست کرونایش در کشور پرتغال است. طبق پروتکل‌های بهداشتی ابتدا باید جواب تست کرونای مغانلو در پرتغال مشخص شود تا این بازیکن بلافاصله در صورت منفی بودن تست خود به ایران سفر کرده و با پرسپولیس قرارداد ببندد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مغانلو پرسپولیس پرسپولیس لیگ برتر مغانلو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!

باشگاه پرسپولیس از ۲ بازیکن اسبقش شکایت کرد!

به گزارش فارس، در پی انتشار چند استوری در صفحه شخصی، باشگاه پرسپولیس از ۲ پیشکسوت خود شکایت کرد!

این باشگاه از رضا جباری و سپهر حیدری بابت انتشار مطالبی در صفحه شخصی‌شان شکایت کرده و این دو پیشکسوت باید در این‌باره پاسخگو باشند.

گویا انتشار مطالبی علیه رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس باعث این شکایت شده است!

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • سکوت پرسپولیسی‌ها بعد از شکست دوباره در اراک
  • حسینی هرگز اینطور نخندیده بود (عکس)
  • رزرو شهریار مغانلو برای پرسپولیس!
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • شهریار سپاهان برای لیگ برتر آبروداری می‌کند
  • بدهی کلان استقلال به بانک پرسپولیسی!