Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با اشاره به درگذشت شیخ «احمد الزین» رئیس هیات امنای جمعیت علمای مسلمان گفت: شیخ احمد الزین با مواضع ضد صهیونیستی در منطقه شناخته می شد و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شیف می دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین امیرعبداللهیان دستیار ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی و دبیرکل کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با صدور پیامی، درگذشت شیخ «احمد الزین» از علمای برجسته اهل سنت لبنان و رئیس هیات امنای جمعیت علمای مسلمان این کشور را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن این پیام به شرح ذیل است:

شیخ احمد الزین با مواضع ضد صهیونیستی در منطقه شناخته می شد و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شیف می دانست. 

وی در مسیر مبارزه با رژیم صهیونیستی بارها هدف تهدید به ترور قرار گرفت و انقلاب اسلامی ایران را پرچمدار کرامت انسانی و دفاع از مظلومین و احیاگر تمدن نوین اسلامی می خواند.

شیخ احمد الزین قاضی دینی اهل سنت شهر صیدا و رئیس هیئت امنای تجمع علمای مسلمین از یاران صمیمی امام موسی صدر و مقاومت به شمار می رفت.

نقش مهم ایشان در مقابله با رژیم صهیونیستی و دفاع از ملت فلسطین و امنیت و ثبات منطقه بسیار مهم بود. 

بی تردید تداوم راه این عالم وارسته تا آزادی کامل سرزمین‌های اشغالی و قدس شریف رسالتی قطعی است.

ارتحال این مجاهد نستوه و عالم فرهیخته را به ملت مقاوم لبنان ، جمعیت علمای لبنان ، گروههای مقاومت و خانواده مرحوم تسلیت می گویم.

 

انتهای پیام/ک

منبع: دانا

کلیدواژه: شیخ احمد الزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۶۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی پاسخ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین به طرح پیشنهادی آتش‌بس را از میانجیگران دریافت کرده است.

این رسانه رژیم صهیونیستی اعلام کرد که هیأت مذاکره‌کننده رژیم صهیونیستی در حال بررسی پاسخ حماس برای واکنش رسمی به آن است.

گفتنی است کمی پیش‌تر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین اعلام کرد که با طرح پیشنهادیِ آتش‌بسی که از سوی میانجیگران مصری و قطری ارائه‌شده موافقت کرده است.

جنبش حماس اعلام کرد که «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، موافقت این جنبش با طرح پیشنهادی آتش‌بس در نوار غزه را به «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر و «عباس کامل» وزیر اطلاعات مصر اعلام کرده است.

کد خبر 6098722

دیگر خبرها

  • هیأت مذاکره‌کننده تل‌آویو در حال بررسی پاسخ حماس است
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • جلوگیری تشکیلات خودگردان برای آزادی اسیر فلسطینی
  • مقاومت اسلامی لبنان از تهدیدهای دشمنان هراسی ندارد
  • مواضع رژیم صهیونیستی زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • مقاومت: حماس توافقی را که شامل آتش‌بس دائمی نباشد، نمی‌پذیرد
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • جبهه مردمی برای آزادی فلسطین: رژیم اشغالگر خواسته‌های مقاومت را بپذیرد، مذاکرات پیش برود
  • حماس: برای توافق درباره آتش‌بس و تبادل اسرا به قاهره می‌رویم
  • حزب‌الله لبنان یک پایگاه صهیونیستی را هدف قرار داد